31 برند‌برتر شلوار جین مردانه در دنیا

شلوار جین یکی از وسایل ضروری در کمد لباس هر مردی است. متأسفانه، دنیای جین می‌تواند یک دنیای مشکل برای پیمایش باشد. شما نه تنها باید سرتان را به سبک‌های مختلف بچرخانید، بلکه باید بفهمید چه رنگی برای شما مناسب است. برای کمک به شما، ما در این مقاله از دنیزیول 31 برند‌برتر شلوار جین مردانه در دنیا را تهیه کرده ایم. سلیقه و بودجه شما مهم نیست، ما به شما کمک می کنیم شلوار جین مناسب را پیدا کنید.

شلوار جین
برند‌برتر شلوار جین

APC

APC به خاطر لباس های زنانه و مردانه مینیمال خود شناخته شده است. این مجموعه علاوه بر کفش و لوازم جانبی شامل شلوار جین است. مارک فرانسوی جدید دارای لباس هایی با خطوط تمیز و الگوهای ساده است. علاوه بر این، لباس های APC ویژگی های قطعات نظامی را در طراحی خود گنجانده است. یکی از مشهورترین طرح های آن شلوار جین خام جین selvage آن است.

مقاله مرتبط: معرفی چند برند معروف شلوار جین در ترکیه ؛دنیزیول

G-Star Raw

G-Star RAW یک برند لباس طراح هلندی است که در سال 1989 تاسیس شد. و در زمینه لباس های شهری تخصص دارد. به این معنی که لباس های مردانه G-Star Raw از ابتکار برند و ابداع بنیادی جین برخوردار است. رویکرد بدون سر و صدا آنها به مد، آنها را در بازی با مواد، سبک ها و برش های جدید می بیند که در عین حال به میراث خود وفادار مانده اند.

 

هوگو باس

با طیف شلوار جین مردانه Hugo Boss، طراحی‌های پیچیده و برش های کلاسیک را تجربه کنید. سبک های چاپلوس و با کیفیت بالا، طول عمر را تضمین می‌کنند. بیش از همه، لباس آنها ثابت می‌کند که لباس های روزمره آخر هفته می‌توانند به همان راحتی راحت باشند.

 

شلوار جین
برند‌برتر شلوار جین

دیزل

جین دیزل پالت سایه های خنک را با لمس‌های گرافیکی جسورانه و نکات پریشان مخلوط می کند. تا زیبایی کمتری در عین حال تصفیه شده ایجاد کند. این برچسب در حالی که بیشتر به خاطر لباس‌های جین معروف است، دارای کت های چرمی، ساعت و عینک است.

All Saints

متخصص در زمینه پوشاک، جین، کفش و لوازم جانبی، All Saints یک خرده فروش مد معروف در انگلیس است که دارای فروشگاه‌هایی در سراسر جهان است. شلوار جین آنها به دلیل مواد معتبر و کاردستی با کیفیت بسیار مشهور است.

مقاله مرتبط: شلوار جین و شلوار لی چه فرقی با هم دارن ؟؛ دنیزیول

Levi’s

Levi’s یکی از بزرگترین شرکت‌های تولید پوشاک در جهان و یک رهبر شناخته شده در زمینه جین است. به طور خلاصه، کمد لباس شما بدون یک شلوار جین کلاسیک Levi’s کامل نیست!

برند‌برتر شلوار جین
برند‌برتر شلوار جین

فندی

Fendi در سال 1925 تاسیس شد، یک برچسب معروف است که به سرعت مورد توجه سراسر جهان قرار گرفت. ماجراجویی در خیابانی شلوغ در رُم آغاز شد. که در آن فندی کالاهای چرمی و خز درست می‌کرد. در همین حال، امروز، جین Fendi با یک زیبایی نوآور و بی‌انتها مشخص می‌شود که تناسب آرام‌تری را در بر‌می‌گیرد. به طور خلاصه، لباس‌های ساخته شده و با کیفیت بالا کاملاً در کمد لباس شما جای می‌گیرند.

 

بالمین

جین مردانه Balmain خیاطی متخصص را با یک لبه جدید ترکیب می‌کند. این برچسب طیف وسیعی از سبک‌های مختلف جین از جمله سایر تزئینات را دارد. شلوار جین ماهرانه ساخته شده از Balmain مطمئناً باید در کمد لباس هر مردی وجود داشته باشد.

برند‌برتر شلوار جین
برند‌برتر شلوار جین

بلستاف

خانه مد لوکس Belstaff به دلیل لباس‌های بیرونی شاخص و لباس‌های طراحی شده با کیفیت بالا، همراه با کفش و لوازم جانبی مشهور است. این برند لوکس معاصر، ظرافتی ناهموار، با جعل های برتر و شبح‌های تصفیه شده را کشف می‌کند.

جیوانچی

روشی زیبا برای جین مارک‌های لباس راحتی از Givenchy. مجموعه لباس‌های جین مردانه دارای زیبایی به سبک خیابان است. در همین حال، طرح‌های براق جیوانچی در برش‌های تکمیل کننده شکل با تزئینات منحصر به فرد برای جذابیت پیچیده برجسته شده است.

برند‌برتر شلوار جین
برند‌برتر شلوار جین

پرادا

جین پرادا ترکیبی از یک ظاهر طراحی منحصر به فرد و ساخت بی نقص است. این برچسب بیش از 100 سال است که در صنعت مد تأثیرگذار جهانی است. پرادا به دلیل تولید قطعات باورنکردنی، با داشتن سایه‌های مدرن و لباس‌های لوکس، مجموعه‌های خود را تعریف می‌کند. خانه مد ایتالیا همچنین شامل کیف های‌دستی، لوازم سفر، عطر، لباس‌های آماده و سایر لوازم جانبی مد می‌باشد.

مقاله مرتبط: 10 برند معروف برتر پوشاک برای آقایان؛ دنیزیول

ورساچه

طی 40 سال گذشته، ورساچه به عنوان یکی از لوکس‌ترین برچسب‌های مد شناخته شده است که لباس‌ها و لوازمی را می‌پوشد که توسط برخی از تأثیرگذارترین مدها در سراسر جهان پوشیده شده‌است. جیانی ورساچه یکی از اولین طراحانی بود که صنعت مد را به صنعت موسیقی پیوند داد و در نتیجه موفقیت بزرگی را برای این برچسب کسب کرد. این برند امروزه همچنان یکی از محبوب ترین‌ها در جهان است. مجموعه جین Versace، اما جنبه روز مره بودن و قابل دسترسی بیشتری را به این برچسب نشان می‌دهد. سبکی تیز، پیچیده و آمیخته با نگرش جوانی، زیبایی‌شناسی خط را نشان می‌دهد. علاوه بر شلوار جین، این مجموعه لباس‌های بافتنی و چرم را به نمایش می‌گذارد و لبه جدیدی را برای لباس خیابانی به ارمغان می‌آورد.

برند‌برتر شلوار جین
برند‌برتر شلوار جین

گوچی

اولین فروشگاه گوچی در سال 1921 در فلورانس به عنوان یک مارک لوکس از محصولات مد و چرم تاسیس شد. این یکی از قدیمی‌ترین برچسب‌های مد ایتالیایی است که امروزه در حال فعالیت است. جین مردانه گوچی بیش از هر چیز به دلیل برخورد مدرن با مد شناخته می‌شود. این برچسب برای کیفیت و توجه به جزئیات یک رهبر در دنیای مد است، لباس آنها نمایانگر اوج کار خوب است.

Rag & Bone

Rag & Bone در سال 2002 در نیویورک تأسیس شد و خود را با زیبایی شناسی مدرن و در عین حال ناچیز متمایز کرد. این مجموعه که در زمینه پوشاک شهری تخصص دارد، به خیاطی با کیفیت و ساخت تخصصی اختصاص دارد. علاوه بر این، مارک تجاری روزمره و جین‌های زیبایی از زیبایی لباس روزمره هوشمند پرچمدار را ارائه می‌دهد. به عبارت دیگر، کمد لباس شما به طور رسمی مرتب شده است!

شلوار جین برهنه

نودی جینز در سال 2001 تأسیس شد و در زمینه تولید جین خام و شسته شده تخصص دارد. به عبارت دیگر، یک شلوار جوان پسند، نشان دهنده موفقیت این برچسب است. این خانه مد همچنین شامل اصول اولیه و شیک و لباس بیرونی و همچنین لوازم جانبی است.

برند‌برتر شلوار جین
برند‌برتر شلوار جین

استودیو آکنه

استودیو آکنه یک خانه مد مستقر در استکهلم است. که لباس های زنانه و مردانه و همچنین کفش، لوازم جانبی و جین را پوشش می‌دهد. این مجموعه‌ها بر خیاطی با کیفیت بالا و پارچه‌های سفارشی تأکید دارند. استودیو آکنه بیشتر به خاطر لباس‌های مجلل و خارج از جعبه در صنعت مد مشهور است.

مقاله مرتبط: راز خوشتیپ بودن آقایان شیک پوش چیست؟ دنیزیول

شلوار جین AG

شلوار جین ممتاز و لباس‌های طراح مجموعه‌های AG Jeans را تعریف می‌کند. از زمان راه اندازی آن در سال 2000، برند برتر جین لوکس بارها و بارها تعهد خود را در ایجاد مجموعه های پیچیده برای دوستداران مد در سراسر جهان ثابت کرده است.

شلوار جین
برند‌برتر شلوار جین

کالوین کلاین

طیف جوان و نوآورانه جین در Calvin Klein دارای شلوار جین ساخته‌شده برای زندگی روزمره است. این مجموعه علاوه بر جین شامل لباس‌های متناسب، لباس‌ورزشی، لباس‌زیر، عطر، لباس‌شنا، جواهرات و ساعت نیز می‌باشد.

 

ادوین

خانه جین ژاپنی، ادوین از پارچه منحصر به فرد برای ایجاد طرح‌های منحصر به فرد و با کیفیت بالا از جین استفاده می‌کند. این برچسب در سال 1969 تاسیس شد و بیشتر به ساخت شلوار جین متمرکز بود. این شرکت از آن زمان تاکنون گسترش یافته است و شامل کت و … می‌باشد.

برند‌برتر
برند‌برتر شلوار جین

Frame

Frame برچسبی است که کیفیت تولید در لس آنجلس را با زیبایی و اروپایی ترکیب می‌کند. جین و کاردستی ظریف این برچسب را به خوبی شناخته اند. علاوه بر این، یک میراث واقعاً انگلیسی سبک کلاسیک آن را غنی می‌کند. به طور خلاصه، Frame اصول اولیه‌ای را ایجاد می‌کند که بدون زحمت تکمیل کننده هر قطعه دیگر در کمد لباس شما است، از یک جفت شلوار جین کامل گرفته تا لباس‌های کلاسیک.

 

ایزابل مارانت

جین ایزابل مارانت برای مردان سبک راحت پاریسی می‌باشد. آنها از پارچه‌های تصفیه شده برای ایجاد طرح‌های مشخص خود استفاده می‌کنند. این مارک که در اصل یک سری از لباس‌های بافتنی و پیراهن است، از آن زمان گسترش یافته است که شامل کفش، جین و سایر پوشاک می‌شود.

شلوار جین
برند‌برتر شلوار جین

کسوبی

Ksubi در سال 2000 تأسیس شد، یک برچسب متمرکز بر جین است که لباس‌های خنک و بدون لبه را به راحتی تحویل می‌دهد. Ksubi دارای سبک‌های جین باریک و زیبا ساخته شده به زیبایی در شستشوهای روشن و تاریک است. بیش از هر‌چیز، این برند حضور جهانی پیدا کرده است. کسوبی در بسیاری از مشاهیر شیک دیده شده است.

مقاله مرتبط: طریقه اندازه گیری لباس مردانه چگونه است؟

Off-White

Off-White یک برچسب مد لوکس ایتالیایی است که در سال 2012 تاسیس شده است. این برند در لباس‌های بیرونی سطح بالا برای مردان و زنان تخصص دارد. این مجموعه دارای روپوش‌های شیک، کفش‌های اسپرت و البته جین است.

 شلوار جین
برند‌برتر شلوار جین

آفیسین جنرال

Officine Generale خیاطی و لباس کار را برای زیبایی و در عین حال معمولی مخلوط می‌کند. این برچسب فقط از بهترین پارچه‌ها برای ایجاد لباس‌هایی برای زندگی روزمره جسورانه و پر از شخصیت استفاده می‌کند. به خصوص پیراهن و جین از لوازم ضروری کمد لباس شماست.

پولو رالف لورن

رالف لورن همیشه به عنوان برچسب لباس آمریکایی با کیفیت شناخته شده است. این کار با ساختن پارچه ای از کراوات آغاز شد و از آن زمان به یک خانه مد لوکس در سطح جهانی شناخته شده است. رالف لورن لباس‌های مردانه، زنانه و بچه‌گانه را به شما ارائه می‌دهد. این برچسب خیاطی تیز را با زیبایی زیبا و شیک ترکیب می‌کند.

شلوار جین
برند‌برتر شلوار جین

راف سیمونز

Raf Simons که در سال 1995 راه اندازی‌ شد، خیاطی زیبا و با انرژی جوان را با هم ترکیب می‌کند. برچسب کلاسیک مطابق با برش لبه متخصص در جین است. اما همچنین شامل کفش‌های کتانی، کیف و جواهرات است. خواه در جستجوی لباس روزمره یا لباس رسمی باشید، مطمئناً راف سیمونز چیزی برای شما دارد.

 

تام فورد

تام فورد در سال 2005 تاسیس شد. و مجموعه لباس‌های مردانه و لوازم جانبی خود را در سال 2008 راه اندازی کرد. این برچسب لباس بسیاری از بازیگران برجسته هالیوود از جمله تام هنکس، برد‌پیت، بردلی کوپر و جانی دپ را پوشانده است. امروزه تام فورد مواد برتر را با ساخت ایتالیایی ترکیب می‌کند تا طیف وسیعی از لباس شب پیچیده را ایجاد کند. این برند در زمینه لباس‌های متناسب و ترمه مجلل و همچنین لوازم جانبی تخصص دارد. به طور خلاصه، دامنه جین آنها شامل انواع رنگ‌ها است.

شلوار جین
برند‌برتر شلوار جین

ویسیم

Visvim در سال 2000 تاسیس شد. و هر لباسی را با تمرکز زیاد بر روی صنعتگری و مواد بی عیب و نقص ایجاد می‌کند. این مارک ژاپنی به خاطر لباس‌های بی‌انتها که ناهمواری غربی را با محصول ژاپنی ترکیب می‌کند، شناخته شده است. Visvim دارای تعدادی فروشگاه در سراسر شرق آسیا است. علاوه بر این، بیش از صد خرده فروش در سراسر جهان مجموعه آن را تهیه می‌کنند. گذشته، حال و آینده به شدت بر روی هر لباس تأثیر می‌گذارد. به طور خلاصه، پارچه‌های جین و کفش‌های مرغوب آنها باعث برجسته شدن این خط می‌شود.

 

والنتینو

والنتینو که در سال 1960 تاسیس شد. به سرعت به دلیل مدل هایوت بالا مشهور شد و توجهات را از سراسر جهان جلب کرد. در همین حال، امروزه دامنه Valentino با کیفیت عالی در صنعت ساخت ایتالیا مناسب برای همه افراد پوشیده شده است. در مجموعه جین آنها چیزی برای همه وجود دارد. همچنین می‌توانید کفش‌های براق و لوازم جانبی چشم نواز را از خانه مد سطح بالا انتظار داشته باشید.

برند‌برتر
برند‌برتر شلوار جین

آلبام

آلبام یک برند لباس مردانه مدرن است که به موارد ضروری کمد لباس می‌پردازد. مارک مستقل لندن که توسط عملکرد و مهارت ساخت با کیفیت تعریف شده است، برچسب انتخاب مرد مدرن شیک است. به طور خلاصه، هر مجموعه دارای موارد مورد علاقه کمد لباس‌های بی‌انتها است که به اندازه همه کاره و شیک هستند.

امیری

طراحی‌های Amiri الهام گرفته از سبک زندگی کالیفرنیا است. این برچسب از جین و ژاکت گرفته تا جاکلیدی و کلاه به فروش می رسد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *