معرفی چند برند معروف شلوار جین در ترکیه ؛دنیزیول

معرفی چند برنده مشهور شلوار جین در ترکیه

ترکیه یکی از تولیدکنندگان معروف و مشهور لباس جین در دنیاست. ما در این مقاله به بررسی چند برند معروف شلوار جین در ترکیه میپردازیم در ادامه همراه ما باشید.

برند ماوی Mavi

ماوی Mavi نام تجاری شرکت ترکیه‌ای محصولات جین است که در سال ۱۹۹۱ در استانبول تاسیس شد. کارخانه بزرگ برند Mavi در Çerkezköy استان Tekirdağ قرار دارد. شرکت ماوی پوشاک جین زنانه و مردانه تولید می‌کند و گروه سنی جوانتر را هدف قرار داده است. کلمه Mavi در ترکی به معنای آبی است. در طول چند سال، ماوی به یک برند بین المللی پوشاک با کیفیت برتر، نوآوری‌ در انتخاب پارچه مناسب تبدیل شده است.

ماوی با قرار دادن خط تولید خود در فروشگاه‌های رده بالا و با قیمت پایین‌تر نسبت به سایر محصولات، وارد بازار ایالات متحده شد. این استراتژی به ماوی اجازه داد تا خود را به عنوان یک برند شیک با قیمت ارزان و مناسب معرفی نماید. برای بازدید از سایت ماوی کلیک کنید.

شلوار جین

برند واکو  Vakko Jeans

با شلوارجین Vakko آشنا شوید و به‌صورت آنلاین آخرین سبک‌های تاپ طراح شلوار جین و شلوار لوکس را که از بهترین پارچه‌ی جین توسط طراحان مد بین المللی از سراسر جهان تولید شده است خریداری کنید. محصولات واکو به‌طور خاص برای آن دسته از خانم‌هایی در نظر گرفته شده است که حد نهایی سبک و مد را دارند. برای بازدید از سایت واکو کلیک کنید.

شلوار جین

برند LTB

برند تجاری ترک LTB برند شلوار جین است. که در سال ۱۹۹۴ تأسیس شد و مقر آن در استانبول، ترکیه است و مالکیت آن در اختیار گروه چاک (Çak) قرار دارد. علاوه بر شلوار جین، این برند ترک سبک‌های مختلف LTB را برای زنان، مردان و بچه‌ها ارائه می‌‌‌دهد که شامل لباس‌ها، کت، پیراهن جین و لوازم جانبی است. LTB دارای ۷۳ مغازه در ترکیه است که بسیاری از آن‌ها در استانبول قرار دارد. همچنین LTB دارای ۳۰ مغازه در خارج از کشور است که بسیاری از آن‌ها در روسیه، آلمان و رومانی قرار دارند. LTB در استرالیا، انگلستان، ایالات متحده و کانادا نیز بسیار محبوب است.

شلوار جین

برند کالینز  COLINS

برند کالینز در سال ۱۹۸۳ توسط اراوغلو در استانبول تاسیس شد. این برند در بین کشورهایی مثل روسیه، ترکیه، قزاقستان، عربستان، اوکراین  و بلاروس محبوبیت زیادی دارد. برای بازدید از سایت رسمی برند کالینز کلیک کنید. این سایت به زبان ترکی، روسی، آلمانی و انگلیسی می باشد. امروزه این برند بیش از ۱۷۰ تا فروشگاه در ۳۳ کشور جهان شعبه دارد.

شلوار جین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *