طریقه اندازه گیری لباس مردانه چگونه است؟

سایز لباس مردانه

بسیاری از آقایان در خرید لباس بسیار راحت برخورد میکنند ، یعنی مثل خانم ها زیاد حساس نیستند با این حال الگوهایی برای اندازه گیری لباس مردانه وجود دارد که ما در این مقاله به آنها میپردازیم .

هرکشوری سایز لباس خود را دارند

در انتخاب لباس نکته ی مهمی که باید آن را رعایت کنید به کشور سازنده لباس توجه کنید زیرا هر کشوری سایز لباس خود را دارند . با توجه به جدول زیر انتخاب کنید .

نماد سایز کشور ها

همانطور که گفته شد هر کشوری اندازه خاص خود را دارد در این بخش نماد یا نوشته سایز کشورها را بازگو خواهیم کرد .

سایز های مربوط به لباسهای اروپایی EU میباشد.

سایز های مربوط به لباسهای انگلیسی UK میباشد.

سایز های مربوط به لباسهای آمریکایی US میباشد.

سایز های مربوط به لباسهای آلمان HB میباشد.

سایز های مربوط به لباسهای ایتالیا ITALY میباشد.

فاصله بین سایزها  2 سایز و از اعداد زوج میباشد بطور مثال سایزهای لباسهای ایرانی نیز از سایزهای مربوط به لباسهای اروپایی استفاده میکنند . 38 ، 40 ، 42 ، 44 و …

اندازه گیری لباس مردانه

برای اندازه گیری لباس برای آقایان نیم تنه بالا و نیم تنه پایین را بصورت جداگانه اندازه گیری کنید بطوریکه قسمت بالا تنه اندازه دور گردن ، سرشانه ، دور سینه ، اندازه از زیر گردن رو به پایین تا اندازه دلخواه اندازه لباس برای بالاتنه ، اندازه های مربط به پایین تنه اندازه از کمر تا روی پا ، اندازه دور کمر را در نظر بگیرید .

زمان صحیح اندازه گیری

زمانی اندازه گیری کنید که زیاد غذا نخورده باشید و اندازه بدنتان در حد معمول باشد ، در اندازه گیری بصورت صاف باستید وکمرتان را قوز نکنید تا اندازه دقیق شما گرفته شود .

در انتخاب سایز لباس سعی کنید لباسی را انتخاب کنید که نقطه دوخت آن از بالا دقیقا در انتهای سرشانه باشد .

فروشگاه آنلاین دنیزیول

مادر  فروشگاه آنلاین دنیزیول به طیف گسترده برند‌های اصل که در ترکیه موجود است پرداختیم . محصولات ما شامل انواع لباس‌های‌ ترک و برند‌های ترک مثل ال سی وایکیکی(LC Waikiki) و … و همچنین سایر برندهای‌غیر ترک مثل زارا(Zara)و گپ(Gap) و … هست . 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *