10 برند برتر پوشاک و پرفروش ترین آنها در جهان

زمانی مردم هرگز لباس نمی‌پوشیدند. اما در حال حاضر نپوشیدن لباس عجیب به نظر برسد، اما در آن زمان هیچ کس نگران پوشیدن لباس نبود. بعدها، با گذشت زمان، مردم نیاز به محافظت در برابر خطرات خارجی را احساس کردند. بنابراین آنها بدن خود را با برگ و تنه درختان و بعداً با پوست حیوانات نیز پوشاندند. پس از آغاز تمدن‌ها، مردم متوجه شدند که می‌توانند از منبع گیاهی پارچه ببافند. ما در ادامه این قسمت از آموزش‌های دنیزیول به معرفی 10 برند برتر پوشاک به طور خلاصه به شرح حال آنها می‌پردازیم …

صنعت پوشاک یکی از قدیمی‌ترین صنایع است. با این حال، امروزه تعداد کمی از شرکت‌ها در زمینه تولید پوشاک مقام‌های برتر جهانی را کسب کرده‌اند. جهان شاهد ظهور روندهای جدید و پارچه‌های جدید در صنعت پوشاک بود. تعداد کمی از برندها در سراسر جهان معروف شده‌اند و هنوز هم جزو پرفروش‌ترین‌های جهان هستند. نکته اصلی در کیفیت، کمال و تنظیم روند است.

1. LOUIS VUITTON

گرانترین برند برتر پوشاک جهان لویی ویتون است. ارزش تجاری این شرکت به حدود 28.1 میلیارد دلار رسیده است. جمع‌آوری درآمد این برند حدود 10.1 میلیارد دلار است. لوئیس ویتون به دلیل استفاده از چرم، خیاطی عالی برای مانتو، کفش، لوازم جانبی، ساعت، عینک آفتابی، جواهرات، کتاب و بسیاری از لوازم جانبی دیگر بسیار مشهور است و شایسته رتبه اول را در این لیست به خود اختصاص داده است.10 برند برتر پوشاک و پرفروش ترین آنها در جهان

این لیست ده برند برتر مشهور لباس در سال 2017 در جهان است. دنیای لباس فقط وسیله‌ای برای محافظت از خود بود، و اکنون تبدیل به یک تجارت مد شده است که هر روز اختراعات جدیدی در آن وجود دارد. رقابت زیادی بین برندها برای حفظ موقعیت خود و همچنین فشار برای پیروی از این روند وجود دارد.

 


2. GUCCI

10 برند برتر پوشاک و پرفروش ترین آنها در جهان

ارزش تجاری این شرکت حدود 12.4 میلیارد دلار است. درآمد این شرکت حدود 4.5 میلیارد دلار است. هدف این شرکت ارائه پوشاک با کیفیت است. معروف است که گوچی لباس‌هایی تولید می‌کند که ارزش پوشیدن برای مراسم فرش قرمز را دارد. شرکت گوچی در سال 1921 راه‌اندازی شد. موسس این شرکت گوچیو گوچی است. گوچی یکــی از گرانترین برندها است و همچنین به دلیل تولید لباس‌های غنــی و لوکس شناخته می‌شوند، بنابراین در رتبه دوم قرار دارند.


3. HERMES

10 برند برتر پوشاک و پرفروش ترین آنها در جهان

ارزش نام تجاری این شرکت حدود 10.6 میلیارد دلار است. درآمد این شرکت حدود 5.3 میلیارد دلار است. نام تجاری هرمس در سال 1837 توسط Thierry Hermes تاسیس شد. در طول تمام این 176 سال، این شرکت بسیار موفق بوده است. هرمس به خاطر کیف و روسری‌های ابریشمی‌اش مشهور است. آنها متخصص در تولید کمربند، دستکش، لباس ورزشی مردانه و زنانه و غیره هستند.

 


4. PRADA

10 برند برتر پوشاک و پرفروش ترین آنها در جهان

ارزش نام تجاری این شرکت حدود 7.3 میلیارد دلار است. درآمد این شرکت حدود 3.7 میلیارد دلار است. پرادا توسط یک تولید کننده چرم ایتالیایی به نام ماریو پرادا در سال 1913 تاسیس شد. مارک پرادا یکــی از گرانترین برندها است و هر دختری دوست دارد این مارک را داشته باشد. این برند لباس‌هایی با طراحــی، سبک و رنگ شگفت انگیز ارائه می‌دهد و به هر دختری احساس خاص می‌دهد. بنابراین این در رتبه 4 برتر است.

 


5. CHANEL

10 برند برتر پوشاک و پرفروش ترین آنها در جهان

ارزش تجاری این شرکت حدود 6.8 میلیارد دلار است. جمع‌آوری درآمد این شرکت 5.4 میلیارد دلار است. کوکو شانل این شرکت را تاسیس کرد. این برند برای پوشاک زنانه بسیار معروف است. این شرکت تلاش می‌کند اطمینان حاصل کند که زنان در لباس خود راحت هستند و باید احساس غرور کنند. لباس سیاه و کوچک بی‌انتها توسط برند Chanel معرفـی شد. Chanel یکــی دیگر از گرانترین برندهای جهان است.

 


6. RALPH LAUREN

10 برند برتر پوشاک و پرفروش ترین آنها در جهان

ارزش کلی این شرکت در حدود 6.6 میلیارد دلار است. درآمد این شرکت حدود 7.1 میلیارد دلار است. رالف لورن به طور کامل بر تجمل تمرکز دارد و تلاش می‌کند تا انواع مواد لباس را برای زندگــی مطلوب خود فراهم کند. لباس‌های رالف لورن توسط بسیاری از شخصیت‌های معروف جهان پوشیده می‌شود. Polo همچنین یکی از مارک‌های مشهور زیرنظر رالف لورن است. بنابراین این شرکت در جایگاه ششم ایستاده است.

 


7. BURBERRY

10 برند برتر پوشاک و پرفروش ترین آنها در جهان

ارزش کلی این شرکت حدود 5.87 میلیارد دلار است. درآمد این شرکت حدود 4 میلیارد دلار است. Burberry یک شرکت انگلیسی است. آدری هپبورن یکــی از نمادین‌ترین چهره‌های مرتبط با برند Burberry است. این شرکت به دلیل نوآوری‌های خود مشهور است. باربری حتی یک حکم سلطنتــی نیز دریافت کرده است. این شرکت حتی مجموعه‌ای منحصر به فرد و گران قیمت برای مراقبت از پوست را راه‌اندازی کرد. بنابراین این یکــی از شرکت‌های گران قیمت و همچنین منحصر به فرد است. در رتبه هفتم قرار دارد.


8. HOUSE OF VERSACE

ارزش کل نام تجاری این شرکت حدود 5.5 میلیارد دلار است. درآمد فعلــی ورساچه حدود 1 میلیارد دلار است. این یک شرکت ایتالیایــی است. ورساچه در سال 1978 تاسیس شد. جیانی ورساچه این شرکت را تاسیس کرد. House of Versace یکــی از پردرآمدترین برندهای سبک زندگی در جهان است. ورساچه به دلیل تزئینات جذابش معروف است، چاپ زنده، کوکتل و لباس‌های نمادین شگفت انگیز است. ورساچه انواع مختلفــی از لباس‌ها را معرفی کرد. بنابراین آنها در رتبه هشتم قرار دارند.


9. FENDI

10 برند برتر پوشاک و پرفروش ترین آنها در جهان

ارزش کل نام تجاری این شرکت حدود 3.5 میلیارد دلار است. پائولا فندی بنیانگذار این شرکت بود. این شرکت در سال 1925 راه‌اندازی شد. تخصص فندی در زمینه تولید پوشاک درجه یک و همچنین کیف و سایر لوازم جانبی است. سری کیف‌های دستی در سال 1997 معرفی شد که به آن Baguette می‌گویند. این شرکت همچنین آتلیه خود را در اختیار دارد. فندی با بروزرسانی خلاقیت خود در دنیای مد، استانداردهای خود را حفظ می‌کند. LVMH مالک این شرکت است.

 


10. ARMANI

10 برند برتر پوشاک و پرفروش ترین آنها در جهان

ارزش تجاری این شرکت معروف حدود 3.1 میلیارد دلار است. آرمانــی خیاطی بی نقص، زرق و لباسی شگفت انگیز را ارائه می‌دهد. ستارگان هالیوود وفادارترین مشتریان این برند هستند. مارک آرمانی در ساخت کت و شلوار تخصص دارد. لباس آنها از جنس پارچه‌ای مجلل خواهد بود. آرمانی‌، Emporio ، Exchange گرانترین لباس تحت این مارک است. آنها حتی عطر، کیف و کمربند چرمی، عینک، کفش و سایر مواد را تولید می‌کنند. بنابراین آنها در رتبه دهم لیست قرار دارند.

 

 

منبع:

cordmagazine.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *