اکسسوری‌ های مناسب فصل پاییز زنان و مردان خوش تیپ

با توجه به شروع فصل پاییز و زمستان انواع لباس‌های گرم و پاییزی نیز کم کم حال و هوای این فصل را بیشتر جلوه می‌کنند در کنار این لباس‌ها وجود اکسسوری‌ها در دوچندان شدن تیپ و ظاهر تاثیر به سزایی دارند. از این رو در این بخش از آموزش‌های دنیزیول قصد داریم انواع اکسسوری‌ های مناسب فصل پاییز را باهم بررســی کنیم در ادامه همراه باشید…

انواع اکسسوری‌ های مناسب فصل پاییز

کلاه 

در این فصل کلاه‌ها جایگاه ویژه‌ای در مد دارند. کلاه‌های به سبک ملوانی و فرانسوی امسال بسیار ترند هستند. این کلاه‌ها را می‌توانید هم در استایل اسپرت و هم در استایل زنانه استفاده کنید مخصوصاً زمانی که آرایش به رنگ تیره داشته باشید بسیار شیک و جذاب دیده خواهید شد.

طیف متنوعی از کلاه‌ها در استایل‌های پاییزی دیده شده است. از کلاه‌های بافتنی همیشگی گرفته تا کلاه‌های کلاچ(Cloche)، نیوزبوی (News boy)، ترپر (trapper) و فدورا (Fedora) به همراه بندهای تزئینی و اکسسوری‌های نقره‌ای بر روی آن‌ها، از آیتم‌های فانتزی کمد پاییز شما می‌تواند باشد. از تفاوت دیگر کلاه‌ها، تور متصل به آن‌ها است که بر روی صورت قرار می‌گیرد. از این ترند تور بر روی صورت در فشن شو‌ها با عنوان حجاب مقدس مطرح گردیده است.

کیف، کیف پول

یکی دیگر از موارد مهمــی که با تغییر فصل در ظاهر شما نقش مهمی دارد کیف است. بهترین پیشنهاد برای فصل پاییز و زمستان کیف‌های چرم می‌باشد که در مدل‌ها و سایزهای مختلف وجود دارد. اما می‌توان از سایر کیف‌ها نیز با توجه به رنگ مناسب استایل خود استفاده کنید و ظاهری زیبا و در عین حال شیک را برای خود بسازید.

دستمال گردن

اگر فکر می‌کنید که دوران استفاده از دستمال گردن‌ها به اتمام رسیده است، سخت در اشتباهید. اگر چه هر کســی دستمال گردن را نمی پسندد اما اگر عاشق سبک راک هستید، این اکسسوری بسیا مناسب شما خواهد بود. تمام چیزی که شما بدان احتیاج دارید یک تکه پارچه یا حتی روبان است. شما می‌توانید آن را به سلیقه خود دور گردنتان ببندید، به عنوان مثال اگر دوست دارید گره آن را جلو یا حتی پشت سرتان قرار دهید.

کفش‌های خزدار

خانم‌های زیادی در فشن شوهای پاییزه از کفش‌های پاشنه بلند دوری کردند و به جای آن به کفش‌های تخت خزدار روی آوردند.

ساعت

گاهی مد و فشن پایشان را از مرزها فراتر گذاشته و برای تسخیر بهترین‌ها، به هر جایی سرک می‌کشند. این اتفاق را در هفته‌های مد نیز می‌توان مشاهده کرد. حتماً شما هم دیده‌اید که خانم‌ها گاهی به مدهای زنانه راضی نمی‌شوند و قدم به دنیای مردانه می‌گذارند.

بوت و نیم‌بوت

فصل زمستان فصل پوشیدن بوت، نیم بوت و چکمه است. که انواع و مدل‌های مختلفــی دارند و هنگام خرید آن‌ها باید به نکات مهمی دقت کنید از جمله ساق کوتاه یا بلند بودن آنها، جنس، رنگ و… تا بتوانید انتخاب مناسبــی داشته باشید. یک بوت مناسب باید علاوه بر گرم نگه داشتن پاها و راحت بودن باید استایل‌تان را کامل و جذاب‌تر کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *