معرفی 5 برند برتر ساعت؛ تاریخچه و دلیل محبوبیت آنها

5 برند برتر ساعت

داشتن یک اکسسوری ساعت باعث می‌شود شما بسیار جذاب و شیک و لاکچری بنظر برسید، به همین دلیل ما در این مطلب 5 برند برتر ساعت از بهترین برندهای لوکس ساعت مچی را برای شما گردآوری کرده‌ایم که بهتر است آن‌ها را بشناسید. چون شاید دلتان بخواهد آن‌ها را به فهرست علاقه‌مندی‌هایتان اضافه کنید. هرچند ممکن است برای تلفظ نام تمامــی این برند‌ها به کمک نیاز داشته باشید؛ ولی این برندهای برتر، ساعت مچی‌هایــی ارائه می‌دهند که تقریباً هرکسی علاقه‌مند به استفاده از این ساعت‌ها  می‌شود.

در این مطلب ما شما را با برترین برندهای ساعت آشنا می‌کنیم، تاریخچه برندها را به شما می‌گوییم و البته درباره بهترین ساعت‌های آنها بحث می‌کنیم.

1. Jaeger-LeCoultre

اگر اکسسوری ساعت جرو علاقه مندی‌های شماست و آشناییتــی با انواع ساعت داشته باشید، با نام Jaeger-LeCoultre بیگانه نخواهید بود. LeCoultre & Cie در سال 1833 توسط Antoine LeCoultre تاسیس شد و در سال 1937 پس از ادغام موفق با ساعت ساز ادموند جاگر به Jaeger-LeCoultre تبدیل شد.

 

جاگر لکولتر

امروزه، Jaeger-LeCoultre به عنوان یکــی از بهترین تولیدکنندگان موجود شناخته می‌شود. Jaeger-LeCoultre ممکن است مانند سایر برندهای موجود در این لیست نباشد، اما استفاده کنندگان آن موافق هستند که کیفیت این ساعت‌ها بی رقیب است.

از جمله افرادی که از ساعت‌های Jaeger-LeCoultre استفاده می‌کنند می‌توان به چارلی چاپلین، آملیا ارهارت، بیل کلینتون، روبرت داونی جونیور، کیت هرینگتون، بندیکت کامبربچ و همچنین اعضای خانواده سلطنتــی اشاره کرد. موفق‌ترین مجموعه‌های برند Jaeger-LeCoultre Reverso ،Duoplan و Joaillerie 101 هستند.

2. Audemars Piguet

این شرکت در سال 1875 توسط ادوارد اگوست پیگه و ژول لویــی اودمارس تأسیس شد. از ابتدای تاسیس، این شرکت متعلق به خانواده بوده است.

 

Audemars Piguet

در دهه 1970، Audemars Piguet مجموعه Royal Oak را ارائه کرد. صاحبان و پیشکسوتان برجسته Audemars Piguet شامل لبرون جیمز، لیونل مسی، مایکل شوماخر، کوین هارت، آرنولد شوارتزنگر و جی زی هستند.

Audemars Piguet اولین حرکت تکراری دقیقه اول جهان، ساعت مچی با ساعت پرش، ساعت اسکلتــی، باریک‌ترین ساعت جهان و موارد دیگر را معرفــی کرد. پرفروش‌ترین مجموعه‌های ساعت Audemars Piguet شامل بلوط رویال، هزاره و کد 11.59 است.

3. کارتیه

لوئیس فرانسوا کارتیه این شرکت را در پاریس در سال 1847 تأسیس کرد. در حالــی که این مارک به خاطر ساعت‌های خود مشهور است، آنها همچنین طیف گسترده‌ای از محصولات، جواهرات را تولید می‌کنند.

 

ساعت‌های کارتیه

کارتیه تا سال 1964 یک شرکت خانوادگی بود و امروز زیرمجموعه گروه Richemont (ریچموند) سوئیس است. اندی وارهول، میک جگر، پیرس برازنان و تام کروز در موارد متعددی علاقه خود را به ساعت‌های کارتیه به طور عمومی نشان داده‌اند.

مجموعه کارتیه سانتوس بسیار شناخته شده است و از زمان ارائه اولیه خود در سال 1904 همچنان در فروش خوب عمل کرده است. از دیگر مجموعه‌های موفق می‌توان به Drive De Cartier ،Cartier Tank و Caliber de Cartier اشاره کرد.

IWC .4

IWC یا International Watch Co. AG، ساعت‌های لوکس سوئیسی تولید می‌کند و از سال 1868 این کار را انجام می‌دهد. ساعت ساز و مهندس آمریکایــی فلورانس آریوستو جونز تنها 27 سال داشت که این شرکت را در سوئیس تأسیس کرد.

 

IWC پرتغالی

این برند برخــی از بهترین ساعت‌های خلبانی و غواصی موجود در بازار را تولید می‌کند. چیزی که ساعت‌های IWC را متمایــز می‌کند این است که به همان اندازه شیک و کاربردی هستند. در حالی که عناصر ساعت به صورت انبوه تولید می‌شوند، مونتاژ و تکمیل آن با دست انجام می‌شود. محبوبترین مجموعه‌های IWC مجموعه Portugieser و Portofino هستند و ساعت‌های خلبانان آن، همچنان فروش موفقــی دارند.

5. برند برتر ساعت رولکس

رولکس یکــی از شناخته شده‌ترین برندهای ساعت در جهان است. رولکس از جایگاه ویژه‌ای در جامعه برخوردار است و یک راه اصلی برای مردم است که ثروت خود را در معرض دید عموم قرار دهند. در صحنه هیپ هاپ، رولکس اغلب ذکر می‌شود و به آن “رولی” می‌گویند.

 

ساعت‌های رولکس

درست مانند دیگر برندهای برتر ساعت، رولکس مدتی است که در بازار وجود دارد. این شرکت از سال 1905 ساعت تولید می‌کند و در این مدت جزو بهترین بدندها بوده است. رولکس اولین ساعت مچی ضد آب را تولید کرد، ساعت‌های مچــی که بیش از یک منطقه زمانی را نمایش می‌دهد و اولین ساعت مچی که دارای صفحه‌ای است که به طور خودکار تاریخ را به روز می‌کند. پرفروش‌ترین مجموعه‌های رولکس Submariner ،Daytona و Yacht Master هستند.

نتیجه

همه این برندهای ساعت دارای تاریخچه طولانـــی و غنی هستند که در طراحی آنها مشهود است. از طراحی ساعت‌های آنها گرفته تا برنامه‌های تجاری و استراتژی‌های بازاریابــی آنها این برندهای ساعت راه را برای مارک‌هایی که بعد از آنها آمدند و در سبک و آنچه ما این روزها از ساعت‌ها انتظار داریم بسیار تأثیرگذار بوده است.

از بین همه برندهای موجود در بازار، این برندهای ساعت مچی هستند که باید مراقب آنها باشید. کدام یک از این برندهای معتبر ساعت مورد علاقه شماست؟ در قسمت نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *