آیتم‌های ضروری برای کمد لباس خانم‌ها + 6 اشتباه رایج در مد و استایل را بدانید!

کمد لباس برای خانم‌ها از ارزش بالایی برخورداره. زیرا این لباس‌ها در ابتدا باعث جذابیت و خوش استایل بودن آنها و در نتیجه برای آماده شدن سریع آنها برای میهمانی‌های یهویی بکار میرود. اشتباه اکثر خانم‌ها در این باره این است که بسیاری از آنها داشتن لباسهای زیاد را عامل خوش استایل بودن میدانند. این در حالی است که اگر شما طریقه درست سِت کردن لباس را بدانید میتوانید این مشکل را برطرف کنید.

ما در مقاله 10 نکته کلیدی لباس پوشیدن درست و بدون نقص برای خانم‌ها در مورد ست کردن انواع لباس توضیح دادیم. ما در این مقاله به تعدادی از آیتم‌های ضروری کمد لباس برای خانم‌ها میپردازیم. پس در ادامه همراه ما باشید…

آیتم‌های ضروری برای کمد لباس خانم‌ها

آیتم‌های ضروری برای کمد لباس خانم‌ها

شومیز سفید از آیتم‌های ضروری

شومیز یا پیراهن سفید کلاسیک یکی از ضروری‌ترین آیتم‌ها در کمد لباس برای بانوان است. چون در هر زمان که برای سِت کردن به مشکل بخورید میتونید سراغ شومیز سفیدتان بروید که برای سِت کردن با انواع لباس‌ها معجزه میکنه.

شلوار جین

قطعاً یکی از پرکاربردترین لباس‌های کمد خانوم‌ها شلوار جین هست. در انتخاب شلوار جین باید به یک نکته توجه کنیم اونم این که پاهای شما باید فوق‌العاده به نظر برسن. برای همین دلیل اگر خیلی لاغر هستین سراغ شلوار جین خیلی جذب نرید و سعی کنید همیشه چند رنگ شلوار جین در کمد لباستان داشته باشین. جین مام استایل هم یکی از گزینه‌هایی است که استایلتونو متفاوت میکنه. برای آشنایی با انواع شلوار جین به مقاله معرفی چند برنده مشهور شلوار جین مراجعه نمایید.

پلیور یا هودی اوور سایز

هیچ کمد لباسی بدون داشتن یک هودی یا پلیور اورسایز که موقع سرد شدن هوا بتونی روی لباسات بپوشی کامل نیست. این استایل با شلوار جین در عین حال که جذابه راحتم هست. یک گزینه بسیار عالی محسوب میشه.

پیراهن کوتاه مشکی

هیچ کمد لباسی بدون یکی از این پیراهن‌ها کامل نیست. پیراهن کوتاه و ساده مشکی بی شک یکی از اون لباساییه که بارها و بارها می‌پوشن بخاطر همین برای کیفیت و جنسش هزینه کنین چون ارزش داره. جنس خوب بخرید تا همیشه بتونید ازش استفاده کنید.

کتونی سفید

یک جفت کتونی سفید میتونه فرشته‌ی نجات استایل‌های کژوال یا روزمره باشه.

شلوار پارچه‌ای

شلوار پارچه‌ای هم از اون لباسایی هست که میتونی برای خریدش با خیال راحت هزینه کنی و همیشه هم بکارت میاد. این شلوارها این قابلیت رو دارن که استایل اسپرتتونو به یک استایل رسمی و خانومانه تغییر بدن.

دامن کوتاه یا میدی مشکی

دامن مشکی یکی از انعطاف پذیرترین آیتم‌های کمد لباسه که توی یه مهمونی یا موقعیت رسمی قابل استفاده است. در هر دو صورت شیک به نظر میرسه. این دامن تقریبا با هر آیتم دیگه‌ای توی کمد لباستون همخونی داره و چه با تاپ ابریشمی یا با یه تی شرت ساده قابل سِت شدنه.

کفش پاشنه بلند مشکی و کت که هر دو فوق العاده پر کاربردن.

6 اشتباه رایج در مد و استایل

6 اشتباه رایج در مد و استایل

  • پوشیدن لباس‌های خیلی تنگ: سعی نکنید با لباس تنگ خودتون رو لاغر نشون بدین چون نتیجه عکس داره و از لحاظ ظاهری هم زیبا نیست.
  • پیدا بودن لباس زیر: اگر لباس باز می‌پوشید به هیچ عنوان نباید لباس زیرتون پیدا باشه.
  • عدم تعادل در استایل: برای ایجاد تعادل و اینکه شلخته و نامرتب بنظر نرسید باید لباس‌های گشاد و جذب رو با هم ترکیب کنید. بطور مثال: اگ بالاتنه جذب میپوشید، پایین تنه گشاد انتخاب کنید یا برعکس.
  • لباس‌های جین رو به اندازه دیگر لباس‌ها می‌شورید: 6 ماه طول می‌کشه تا پارچه جین خام شسته نشده به فرم مطلوب برسه. و در طول این زمان نباید شسته بشه. لباس‌های جین با پوشیدن مکرر با فرم بدن تطابق پیدا می‌کنه و زمانی که شسته بشن این فرم رو از دست میدن.
  • پیراهن روی شلوار جین: با انداختن پیراهن روی شلوار جین ظاهری نامطلوب رو بوجود میارید. بجای اینکه سعی کنید پایین پیراهنتون رو داخل شلوارتون بزارید و ظاهری بهتر رو بسازید.
  • استفاده بیش از حد از اکسسوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *