آموزش دوخت دستکش با 5نکته فوق العاده ساده و راحت.

در این قسمت از مقاله قصد دارم دوخت ساده و آسان دستکش را برایتان شرح دهم.

دستکش

نکته اول

برای دوخت دستکش ابتدا باید کاغذی برای ترسیم الگوی دستتان در نظر بگیرید. با توجه به تصویر بالا، سپس دستتان را روی کاغذ گذاشته و دورتادور انگشتان دست را رسم کنید.

نکته دوم

در ادامه باید الگوی رسم شده روی کاغذ را به کمک قیچی برش بزنید. و این الگو را روی یک پارچه دولای ترسیم کنید. البته با توجه به اینکه باید پارچه شما دوطرف کشش باشد. مثل پارچه های ریون، پارچه های نخی است. که این پارچه های نخی مناسب برای افراد یا خانم هایی که حساسیت پوستی دارند میتوانند استفاده کنند.

نکته سوم

در ادامه الگو را روی پارچه قرار داده سپس رسم کنید. در اینجا باید به کمک چرخ خیاطی دورتادور پارچه را که بصورت رسم شده میباشد بدوزید. سپس باید پارچه دوخته شده را امتحان کنید که آیا اندازه دستتان هست یا خیر. در ادامه سعی کنید هلالهای روی دستکش قسمت ما بین انگشتهای دستکش در یک سطح باشد.

نکته چهارم

 

در این مرحله سپس دور پارچه دوخته شده را قیچی کنید. در نهایت قسمت لای انگشتان دستکش را چِرت (اصطلاحی در خیاطی به نوعی دوخت گفته میشود.) بزنید که به راحتی قابل تا شدن و عکس حالت قبلی باشد.

نکته پنجم

و در ادامه بعد از گذارن چهار نکته قبلی، دستکش را اتو بزنید. شما میتوانید برای قسمت مچ دستکش، کشی و یا کش بافتی در نظر بگیرید. که حتما باید جنس پارچه ریون یا دو طرف کش باشد.

آشنایی با فروشگاه اینترنتی دنیزیول برای خرید با کیفیت و قیمت مناسب

ما در فروشگاه دنیزیول طیفی گسترده از اجناس اصل ، و برندهای معروف ترکیه و برندهای دیگر کشورها را بفروش میرسانیم ، ما قصد داریم برای شما مشتریان عزیز ، قیمت مناسب و تخفیفات ارزنده و ارائه کیفیت عالی را رقم بزنیم .

سخن پایانی

شما به راحتی با این 5نکته گفته شده در مقاله بالا میتوانید هر نوع دسکشی با هر پارچه ای بدوزید. ما در این مقاله دوخت دسکش های با جنس ریون و پارچه نخی را گفتیم. که این نکات در دوخت انواع دسکش های با جنس پارچه کاربرد دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *