سایز پادرخرید آنلاین کفش؛نکات اندازه گیری سایز پا چیست؟

سایز پا

شاید برایتان اتفاق افتاده باشد که سایز پای خود را ندانید و دراندازه گیری سایز پا به مشکل بر بخورید. ما در این مقاله نکاتی را بررسی میکنیم تا در انتخاب کفش مناسب از طریق خرید اینترنتی با مشکل مواجه نشوید. در ادامه همراه ما باشید…

به طور کلی اندازه گیری سایز پا از نکاتی برخوردار است. و تمام برندهای معروف کفش در جهان از این نکات برای اندازه گیری هایشان در تولید کفش استفاده میکنند. کفشهای تولید شده با برندهای معتبر در جهان امکان دارد با توجه به اندازه قالب کفش کمی متفاوت باشند با نکاتی که ما در اندازه گیری سایز پا در این مقاله خواهیم گفت دیگر نگران خرید اینترنتی کفش نباشید.

آشنایی با فروشگاه اینترنتی دنیزیول برای خرید با کیفیت و قیمت مناسب

ما در فروشگاه دنیزیول طیفی گسترده از اجناس اصل ، و برندهای معروف ترکیه و برندهای دیگر کشورها را بفروش میرسانیم ، ما قصد داریم برای شما مشتریان عزیز ، قیمت مناسب و تخفیفات ارزنده و ارائه کیفیت عالی را رقم بزنیم .

نکات کلی در انتخاب کفش:

در نظر داشته باشید

سایز کفش مجلسی با کتونی و کفش کار متفاوت است.

هربرندی از الگوی خاصی برای قالب کفش ها استفاده میکنند.

برندهای معروف تقریبا از یک استاندارد کلی استفاده میکنند. 

اندازه گیری طول پا:

ابتدا پای خود را روی یک سطح صاف قرار داده، با استفاده از یک مداد ته پاشنه و نوک انگشت شست را علامت بزنید. باتوجه به تصویر زیر و با استفاده از خط کش طول پای خود را اندازه گیری نمایید.

اندازه پا

شما با توجه با اندازه گیری با این روش میتوانید عدد بدست آمده را در جدول زیر قرار داده و از سایز پای خود مطلع شوید.

در نظر داشته باشید به هنگام انتخاب کفش. با توجه به اندازه پا و الگوی پایتان کفشی را انتخاب کنید. تا در نهایت به قلب دوم خود آسیب نزنید.

به این نکته نیز توجه کنید. اگر پایتان از نظر پنجه بزرگتر است سعی کنید از کفش یا کتونی های پنجه بزرگ استفاده نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *