رنگ سال 2021؛چه رنگی برای سال1400انتخاب شده است؟

 

با توجه به پایان سال میلادی شرکت پنتون رنگی را برای سال جدید در نظر گرفته است . این رنگ چه رنگی است؟ آیا رنگ سال بیانگر موضوع خاصی است؟ ما در این مقاله رنگسال 2021 و سوالهایی که مطرح شد را جواب خواهیم داد در ادامه همراه ما باشید…

رنگ سال

شرکت پنتون بنیان گذار کد رنگ در جهان

شرکتی است واقع در شهر کارلاستادت، نیوجرسی که به‌خاطر سیستم رنگ پانتون (PMS) که فضایی رنگی و اختصاصی است و در صنایع به‌ویژه چاپ استفاده می‌شود، شناخته می‌شود. از این سیستم گاهی نیز در تولید رنگ، قماش و پارچه و پلاستیک نیز استفاده می‌شود. سیستم تطبیق رنگ پانتون سیستمی برای تولید رنگ استاندارد است. با استفاده از این استاندارد رنگ، تولیدکنندگان مختلف در مکان‌های مختلف می‌توانند به سیستم پانتون مراجعه کنند تا مطمئن شوند رنگ مورد استفاده آن‌ها، همان رنگی است که می‌خواهند بدون آن‌که با رنگ تماس داشته باشند.

این شرکت همین‌طور به عنوان تعیین‌کننده غیررسمی رنگسال، شهرت جهانی دارد.

خرید مناسب با سلیقه شما ازفروشگاه اینترنتی دنیزیول 

ما در فروشگاه دنیزیول طیفی گسترده از اجناس اصل ، و برندهای معروف ترکیه و برندهای معروف دیگر کشورها را بفروش میرسانیم ، ما قصد داریم برای شما مشتریان عزیز ، قیمت مناسب و تخفیفات ارزنده و ارائه کیفیت عالی را رقم بزنیم .

آیا رنگ سال بیانگر موضوع خاصی است؟

رنگ سال نمادی است که هر ساله شرکت پنتون درخصوص سالی که از آن گذر کرده ایم، باتوجه به رویدادهای آن سال رنگی را انتخاب میکند. با توجه به اوضاع حاکم بر جهانیان که با شروع سال 2020 همه گیری ویروس کرونا شکل گرفت و همه شاهد غم و درد و اندوه بودیم . اما با شروع سال 2021 شاهد اتفاقات خوبی خواهیم بود.

رنگ سال 2021 انتخاب شد!

با توجه به سال 2020 و اوضاع حاکم ، کارشناسان شرکت پنتون دو رنگ زرد و خاکستری را به عنوان رنگ سال در نظر گرفته اند . کارشناسان رنگ معتقدند در سال ۲۰۲۱ ما باید احساس کنیم که همه چیز روشن‌تر می‌شود، این برای روح انسان ضروری است.

رنگ زرد

رنگ زرد از دسته رنگ های اصلی است و جزو رنگهای گرم محسوب میشود. رنگ زرد که به عنوان نماد امید و شادی است نشانگر این است که مردم در سال 2021 با امید به زندگی خود ادامه دهند. کد رنگ زرد:#F5DF4D

رنگ خاکستری

رنگ خاکستری از نظر رده رنگی مابین رنگهای اصلی سفید و سیاه است. رنگ خاکستری جزو رنگهای گرم و تیره محسوب میشود. رنگ خاکستری بیشتر نشان دهنده آرامش، صرفه‌جویی، استقلال و رسمیت و گاه افسردگی است. کدرنگ خاکستری:#939597

تاثیر رنگ سال به بازار مد و لباس

با توجه به رنگ انتخاب شده هر سال، تولید کنندگان لباس. سعی بر این دارند تا بروز بودن خود را به خریداران نشان دهند و لباسهایی را طراحی کنند که رنگ آنها با رنگسال جاری، یکی باشد.

رنگ سال و لوازم خانگی

 بسیاری از مردم با توجه به نزدیک شدن سال نو تصمیم به تعویض اثاث خانه شان میگیرند.

رنگ سالهای 2000 تا 2020

رنگ سال

نتیجه گیری

ما در این مقاله رنگسال و دلیل انتخاب آن و رنگسال 2021 را بررسی کردیم امیدوارم از این مقاله نهایت استفاده را برده باشید. و نکته مهمی که در این باره وجود دارد این است که با توجه به رنگسال میتوان در آینده تاریخ را متذکر شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *