دلیل نامگذاری ولنتاین و7نمونه از هدایای مناسب این روز.

 ولنتاین

دلیل نامگذاری روز ولنتاین

روز ولنتاین همانطور که می دانید به روز عشق معروف است. ولنتاین روزی است که در آن روز عاشقان برای هم کادو گرفته و آن روز را باهم جشن میگیرند. داستانهایی در این باره ذکر شده است اما تاریخ دقیقی در این باره وجود ندارد و این داستان بیشتر با افسانه ها درهم آمیخته است. 

اعتقاد عام بر این است که ولنتاین، نام کشیشی رومی در قرن سوم میلادی بوده است. در آن زمان امپراطور وقت روم، ازدواج را منع کرده بود؛ چون اعتقاد داشت سربازان متاهل جنگجویان بدی هستند. اما کشیشی به نام سینت ولنتاین که این کار کلادیوس را درست نمی دانست. مراسم ازدواج را به صورت مخفیانه انجام می داد.

کلادیوس بعد از مدتی این موضوع را فهمید و به دستور او ولنتاین زندانی و سپس به مرگ محکوم شد. ولنتاین به زندان افتاد و در آنجا عاشق دختر کور زندانبان شد. روز ۱۴ فوریه که روز اعدام ولنتاین بود و او را برای اعدام می بردند نامه ای برای دختر زندانبان نوشت و در آخر نامه نوشت “از طرف ولنتاین تو”.

 

ولنتاین در ایران مصادف با چه روزی است؟

روز ولنتاین هرساله در ایران مصادف با ۲۵ بهمن‌ماه (۱۴ فوریه) در بعضی فرهنگها روز ابراز عشق است. البته در ماهای کبیسه این روز در ایران به ۲۶ بهمن تغییر مسیر می دهد. روز ولنتاین در واقع برگرفته از سنت روم باستان و مسیحیت می باشد.

 

چه هدیه ای مناسب ولنتاین است؟

هدیه میتواند هر چیزی باشد. هر شخصی با در نظر گرفتن شخص مقابل و هزینه ای که برای اینکار در نظر دارد میتواند. به راحتی یکی از این هدایا را برای عشق و یا دوست خود هدیه دهد.

دسته گل 

گل به تنهایی یک هدیه محسوب میشود. گل علاوه بر سمبل زیبایی، یکی از هدایایی است که نشان دهنده ی احساسات و عواطف انسان در شرایط مختلف است. گل لطیف است و احساس لطافت را در روح انسان ها دوچندان می کند. و رایحه ی خوش آن تمام وجود فرد را دگرگون می سازد.

ساعت مچی

ساعت نیز میتواند هدیه ای مناسب این ایام باشد. ساعت مچی جزو اصلی‌ترین هدایایی می‌باشد. برای کسانی که دوستشان داریم خریداری می کنیم. ساعت مچی جزو گزینه‌های اصلی خرید هدیه می‌باشد زیرا هم کالای لوکسی محسوب می‌شود و هم در قیمت‌های مختلفی وجود دارد. 

راهکار مناسب برای انتخاب هدیه

برای تهیه کادو برای عزیزانتان در این روزهای قرنطینه و کرونا، بهترین روش خرید آنلاین است. بدون شک متعدد بودن فروشگاه‌های اینترنتی سوالات و نگرانی‌های زیادی را پیرامون موارد اساسی مانند اعتماد، سلامت محصول، قیمت منصفانه، مسئولیت پذیری فروشگاه و ارسال به موقع در ذهن شما ایجاد می‌کند.

آشنایی با فروشگاه اینترنتی دنیزیول برای خرید با کیفیت و قیمت مناسب

ما در فروشگاه دنیزیول طیفی گسترده از اجناس اصل ، و برندهای معروف ترکیه و برندهای دیگر کشورها را بفروش میرسانیم ، ما قصد داریم برای شما مشتریان عزیز ، قیمت مناسب و تخفیفات ارزنده و ارائه کیفیت عالی را رقم بزنیم .

قاب عکس

یک قاب عکس زیبا که یک پیام عاشقانه و خاص را از سمت شما به ارمغان می‌آورد. به همراه یک عکس خاطره انگیز از سال‌های گذشته یک کادو عالی برای روز ولنتاین است. همچنین می‌توانید یکی از عکس‌های روز ولنتاینتان را درون آن بگذارید. و خاطره این روز را تا سال‌ها برای خودتان حفظ کنید.

جاکلیدی جفتی 

این در عین سادگی، می تواند کادوی جالبی برای ولنتاین باشد. وقتی‌که این جاکلیدی‌ها در کنار همدیگر قرار می‌گیرند کامل می‌شوند و وقتی‌که از همدیگر جدا شوند شکسته می‌شوند تا زمانی که دوباره به همدیگر متصل شوند؛ بنابراین با این کادوی خود به عشقتان می‌فهمانید که شما تنها در کنار همدیگر کامل هستید.

کتاب‌نامه زوج‌ها

خواندن داستان عاشقانه زندگی دیگران خوب است ولی نوشتن داستان عاشقانه زندگی خودتان بهتر و هیجان انگیزتر است. بد نیست در روز ولنتاین کادویی به عشقتان بدهید که بتوانید در آن تمام خاطرات، احساسات و یادگاری‌هایتان را از طریق حروف و یادداشت‌ها درون آن ثبت و نگهداری کنید. به عنوان مثال می‌توانید یک دفتر خاطرات با طرح سفارشی برای این کار بخرید.

لباس‌های بافتنی

در این روزهای سرد زمستان چه کادویی بهتر از لباسهای بافتنی و گرم زمستانه.  اگر در فکر خرید لباس به عنوان کادوی ولنتاین هستید. پیشنهاد می‌کنم بیشتر روی لباس‌های گرم بافتنی مثل شال، کلاه، ژاکت و … به عنوان هدیه فکر کنید. و چه بهتر اگر خودتان دست به کار شوید و یک لباس بافتنی ساده برای عشقتان ببافید، چون مطمئناً او هنر دست شما را بیشتر دوست دارد.

انتخاب عطر یا ادکلن

یکی دیگر از هدیه های مناسب این روزها، میتواند عطر یا ادکلن باشد. اگرچه برای هدیه دادن به افراد گزینه های مختلفی پیش روی شماست اما عطرها ویژگی هایی دارند که می توان همیشه به عنوان بهترین هدیه و ارزشمند روی آن ها حساب کرد. بهترین هدیه ای که اگر به درستی انتخاب شود مورد پسند هر شخص دریافت کننده ای قرار می گیرد. عطر ها هدیه هایی هستند که هم گرانبها و ارزشمند هستند و هم به کار می آیند.

گزینه هایی برای انتخاب بهترین عطر و ادکلن برندهای معروف را با قیمت ارزان از فروشگاه دنیزیول بخواهید.

ولنتاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *