راهنمای ویرایش صفحات

وارد پنل ادمین وردپرس شوید، از منوی سمت راست روی گزینه‌ی «برگه‌ها» کلیک کنید.

در صفحه‌ی باز شده، اشاره‌گر موس را روی هر Page ای که نیاز به وارد کردن داده داشته باشد ببرید و روی گزینه Edit with UX builder بزنید. منتظر بمانید تا صفحه کامل لود شود.

 

در صفحه‌ی باز شده، تمامی المان‌های روی صفحه قابل ویرایش هستند پس لطفا جهت جلوگیری از بر هم ریختن تنظیمات اعمال شده فقط روی آیتم‌هایی که لازم است محتوای‌شان تغییر کند کلیک کنید. پس از کلیک یک پنجره‌ی جدید باز می‌شود که می‌توانید تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید.

علاوه بر این که می‌توان روی المان‌های گرافیکی روی صفحه کلیک کرد تا وارد تنظیمات آن شد، در پنل سمت چپ، همانند فتوشاپ تمامی آیتم‌ها به صورت لایه‌ای قابل دسترس هستند و می‌توانید از آن طریق نیز به المان‌ها دسترسی داشته باشید.

به عنوان مثال در تصاویر زیر، نحوه‌ی ویرایش عنوان صفحه و متن زیر آن را مشاهده می‌کنید.

 

پس از کلیک روی بخش فوق یک پنجره در سایدبار سمت چپ باز می‌شود که باید برای ویرایش متن در حالت ادیتور، روی گزینه Open text editor کلیک کنیم.

 


 

برای تمامی بخش‌ها ویرایش به این شکل است.

در مرحله‌ی بعد باید متن اصلی که در پایین صفحه است ادیت شود.

تمامی سر تیترهای این بخش باید H2 و H3 باشند و سایز آن‌ها نیز برابر با 75% باشد، کد رنگی سرتیتر ها 3e3e3e است و برای متن بادی هم از کد رنگی 4c4c4c استفاده شود.

 


نکات مربوط به سئو:

  • کلمات کلیدی می‌بایست Bold شوند (حداقل ۱ بار و تکرار بیش از حد این موضوع نیز پرهیز شود، زیرا در غیر این صورت متن حالت طبیعی خود را از دست می‌دهد) – به عنوان مثال در مثال فوق کلمه‌ی کلیدی ما خرید از ترندیول است.
  • از صفحات فرزند که مثال فوق نیز یک صفحه‌ی فرزند است می‌بایست با کلمه‌ی کلیدی اصلی‌مان که «خرید از ترکیه» است به صفحه‌ی اصلی دنیزیول لینک داده شود. یک بار کافی است.
  • محتوای درون این صفحات می‌بایست حداقل ۱۵۰۰ تا ۲۰۰۰ کلمه باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *