چگونه هنگام خرید، برند اصل یا تقلبی را تشخیص دهیم؟

تشخیص برند اصل از تقلبی

آیا تا‌کنون برایتان پیش آمده که موقع خرید از خود بپرسید , که چگونه می‌توان برند اصل یا تقلبی را تشخیص داد ؟  آیا ممکن است هزینه گزافی برای خرید بدهید و بعداٌ متوجه شوید که لباس‌تان یک برند تقلبی بوده است ؟

شما در فروشگاه دنیزیول با خرید اینترنتی لباس از ترکیه می‌توانید به طیف گسترده برند‌های اصل که در ترکیه موجود است دسترسی داشته باشید . محصولات ما شامل انواع لباس‌های‌ ترک و برند‌های ترک مثل ال سی وایکیکی(LC Waikiki) و … و همچنین سایر برندهای‌غیر ترک مثل زارا(Zara)و گپ(Gap) و … هست .

این مقاله سعی دارد تا نحوه تشخیص برند اصل از تقلبی را به شما بگوید .

 

12 نکته برای خرید لباس اصل

  1. شناسنامه محصول اهمیت ویژه‌ای دارد . شناسنامه محصول باید اطلاعاتی در مورد جنس محصول ، روش شستشو و کشور سازنده را به ما ارائه دهد .
  2. دوخت لباس و برش‌های پارچه باید به شکل دقیق انجام شده باشد . به شکلی که دوخت پشت و روی لباس با هم تفاوتی نداشته باشد .
  3. اصولا روی لباس‌های اصل مارک برند درج شده است . به زیپ‌ها و دکمه‌ها و دوخت آنها توجه کنید . گاهی حروف نام برند را تغییر می‌دهند ،  بنابراین توجه داشته باشید نام برند به شکلی درست و با کیفیت روی لباس‌تان درج شده باشد .
  4. لباس برند‌های معروف ، معمولا در جعبه‌های با کیفیت و زیبا و محکم قرار دارند که بارکد و عکس کوچکی از محصول روی آن درج شده است . همچنین معمولا می‌توانید بسته‌های شستشو و بند اضافه را داخل جعبه‌های کیف و کفش اصلی پیدا کنید .
  5. به بسته‌بندی محصولات نگاه کنید . معمولا محصولات اصل ، بسته‌بندی کامل‌تر و دارای رنگ و جنس بهتری هستند و در نوشته آنها غلط املایی وجود ندارد و هولوگرام دارند . بسته بندی باید با دستگاه های مخصوص و با کیفیت چاپ خوب باشند و تاریخ تولید و انقضا در آنها درج شده باشد .
  6. مطمئنا اگر بتوانید از نمایندگی‌های معتبر خرید کنید ، این اطمینان وجود دارد که لباس اصل را می‌خریم .
  7. یکی از موارد برای اعتماد به فروشگاه اینترنتی در مورد خرید های اینترنتی ، در دسترس بودن است .
  8. قیمت خرید اینترنتی لباس‌های برند ، از قیمت خرید حضوری بیشتر نباشد .
  9. در کمترین بازه‌ی زمانی لباس را تحویل می‌دهند .
  10. تا جای ممکن از فروشنده بخواهیم که بارکد محصول را ارسال کند و با در اختیار داشتن بارکد محصول و جستجو در گوگل می‌توان مشخصات محصول را پیدا کرد که اگر مشخصات محصول ما باشد ، می‌توان به اصل بودن آن محصول اطمینان خاطر یافت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *