چند نمونه از اکسسوری ها برای خانومهای خوش پسند دنیزیول

اکسسوری ها بخش جدایی ناپذیر در استایل های خانوم های خوش پسند هستند. در اصل فرم کلی لباس و استایل در مد و فشن به دو دسته کلی تقسیم میشود دسته لباسهای اصلی و دسته لباسهای فرعی، دسته لباسهای اصلی مانند پیراهن شلوار و کت و غیره هستند. اما دسته لباسهای فرعی مانند کیف، کفش، ساعت و غیره است. که ما در این مقاله از دنیزیول قصد داریم به معرفی تعدادی از این اکسسوریها بپردازیم.

اکسسوری جواهرات

این اکسسوریها جزو اصلی ترین و پر استفاده ترین اکسسوریهای مورد استفاده برای خانوم های خوش سلیقه میباشند. میل به درخشیدن و مورد‌توجه بودن، از گذشته، در نهاد بشر وجود داشته و انسان‌ها در تمامی زمینه ها برای رفع این نیاز تلاش کرده‌اند. در این میان، پادشاهان و بزرگان برای درخشش بیشتر، از جواهراتی مثل گوشواره، تاج، گردنبند یا آویز، دستبند و انگشتر ساخته‌شده از فلزات گران‌قیمت مثل طلا، نقره پلاتین و سنگ‌های نایاب و گران ‌قیمت مانند زمرد، الماس و… استفاده می‌کردند. این نیاز بشر تا به امروز، تجارت بسیار سودآوری را در دنیا ایجاد کرده است.

اکسسوری

چند برند معروف جواهرات

برند جواهرات بولگاری (BVLGARI)

برند جواهرات شنل (CHANEL)

برند جواهرات تیلور و هارت (TAYLOR & HART)

برند جواهرات الکس مونرو (ALEX MONROE)

برند جواهرات گوچی (GUCCI)

اکسسوری کفش

کفش ها یکی از انواع اصلی اکسسوریها میباشند. کفش سوا از اینکه یکی از اکسسوریهای شیک محسوب میشود بلکه روی سلامتی شما نیز تاثیر به سزایی دارد. به همین دلیل در انتخاب کفش مناسب باید نکاتی را در نظر بگیرید. برای اینکه بدانید آن نکات کدامند به مقاله نکاتی که در انتخاب کفش و بوت باید رعایت کنید. مراجعه نمایید.

اکسسوری

چند اکسسوری معروف کفش

John Lobb

Berluti

 Pierre Corthay

Church

GUCCI

Chanel

کمربند

یکی دیگ از اکسسوری هایی که بیشتر هم برای آقایان و هم برای خانوم ها استفاده میشود کمربند است. یک کمربند به اندام شما فرم می‌دهد پس قطعا به آن نیاز دارید. کمربند را بسته به اندام خود می‌توانید در فرم‌ها و رنگ‌های مختلف انتخاب کنید.

ساعت

اکسسوری

ساعت نیز یکی از گجت های موجود پوشیدنی و اکسسوریهایی است که تاثیر به سزایی در استایل و خوش تیپی شما خواهند داشت. این اکسسوری اساسی، خود دنیای بزرگی در مُد بانوان داشته و البته اگر به سراغ فلزهای گران بها مثل طلا و نقره برویم، ارزش مالی چشمگیری هم دارند و شاید خرید آن برای هر کسی مقدور نباشد. خانم های خوش سلیقه می توانند برای تکمیل کردن استایل خود از انواع اکسسوری ها در طرح و رنگ های مختلف استفاده کنند.

شال و روسری 

اکسسوری

با توجه به اینکه ایران یک کشور اسلامی است استفاده از شال و روسری نیز لازم و ضروری می باشد. نحوه سِت کردن شال و روسری بسیار حائز اهمیت است. شال و روسری پارچه‌ای مربعی و یا مستطیل شکل است که به صورت یک تا و یا بدون تا توسط خانم‌ها برای پوشش سر استفاده می شوند. مدل روسری و مدل شال به مقدار زیادی به سلیقه فرد، رنگ پوست و همچنین نسبت این اکسسوری با سایر لباس‌ها بستگی دارد. همچنین نکته دیگری که در تکمیل تیپ شما هنگام استفاده از شال و روسری باید توجه نمود این است که مدل بستن شال و مدل بستن روسری است. 

عینک

استفاده از اکسسوری عینک نه تنها استایل شما را جذاب تر میکند بلکه چشمانتان را نیز در برابر تابش آفتاب و گرد و غبار موجود در هوا محفوظ نگه میدارد. امروزه عینک هایی تحت عنوان دید در شب نیز روانه بازار شده است و برای آن دسته از افرادی که نور چشم هایشان را اذیت می کند بسیار مناسب می باشد. همچنین برخی از افراد از عینک های طبی به عنوان اکسسوری استفاده ی کنند.

چند برند معروف عینک

ری‌بن (Ray Ban)
اوکلی (Oakley)
پرادا (Prada)
میو میو (Miu Miu)
ورساچه (Versace)
پرسول (Persol)
دیور (Dior)

لوازم آرایشی

یکی دیگر از اکسسوریهای مربوط به بانوان را لوازم آرایشی میتوان نام برد. آرایش کردن اساساً برای تاکید بر نقاط قوت، زیبایی‌های صورت و پنهان کردن نقاط ضعف آن است. پس یکی از اکسسوریهای جالب برای بانوان به شمار می رود.

عطر و ادکلن

اکسسوری

یکی دیگر از اکسسوری های موجود میتوان به عطر و ادکلن اشاره کرد. بهترین عطر و ادکلن های زنانه، موضوعی ست که برای خانم ها از اهمیت بالایی برخوردار است. حس بویایی یکی از قوی ترین حس های بدن هر کسی است. آخرین حسی که در بدن از بین می رود حس بویایی ست. احتمالا خود شما نیز با شنیدن یک بوی آشنا، خاطرات تان زنده شده است و به گذشته سفر کرده اید. عطر و ادکلن ها، یکی از قوی ترین بوهای موجود در یک جمع هستند.

عطروادکلن؛ تاریخچه و معرفی چند برند معروف ؛ دنیزیول

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *