بوت زنانه ؛ انواع آن و نکاتی که در انتخاب آن باید رعایت کنید.

نكات مهم در خريد بوت و نيم بوت وانواع آن

بوت و نیم بوت نوع دیگری از کفش میباشد، که در حد خود از زیبایی و طرح هایی بسیار برخوردار است. در فصول سرد سال مورد استفاده قرار میگیرد . میتوان گفت تقریبا با همه نوع استایلی مناسب میباشد . بوت زنانه گزینه ای مناسب برای سِت کردن با لباسهای فصل سرد سال میباشد .

ما در این مقاله ، نکاتی را در انتخاب مناسب این محصول توضیح خواهیم داد در ادامه همراه ما باشید …

انواع بوت

در یک نگاه بوت ، به سه دسته کوتاه ، متوسط و بلند که بوت تامچ پا (نیم بوت) و بوت متوسط ، تا زیر زانو و بوت بلند یا چکمه ها که تا بالای زانو هم ادامه دارند. تقسیم میشود.

نیم بوت

یکی از جذاب ترین و پرکاربرد ترین مدل ها نیم بوت ، یا بوت تا مچ پا هست. که مناسب هر استایلی است. بوت مچ پا با دامن کوتاه یا با یک شلوار تنگ زیبایی فوق العاده ای دارد . علاوه بر این نیم بوت را به راحتی می توانید با دامن های میدی هم بپوشید . در صورتی که چکمه ها با اندازه متوسط با دامن میدی اصلا ظاهر جالبی ندارند . به همین دلیل هست که در مورد نیم بوت به شما گفتم از پرکاربرد ترین انواع هستند .

بوت یا چکمه های زیر زانو

این دسته از بوت ها مناسب خانوم های قد بلند ومتوسط میباشد ، و خانم های قد کوتاه از آن استفاده نکنند . چون تقریبا ساق پایشان با این مدل قطع خواهد شد ، و کوتاه تر به نظر خواهند رسید . در صورتی که خیلی علاقه مند به استفاده از این سبک هستید ، می توانید حداقل یه مدل پاشنه دار را انتخاب کنید که کمتر روی قدتان تاثیر بگذارد . اگر دامن یا پالتو کوتاه انتخاب نکرده اید ، میتوانید از نیم بوتها استفاده کنید که دارای زیبایی خاصی میباشد.

آشنایی با فروشگاه اینترنتی دنیزیول برای خرید با کیفیت و قیمت مناسب

ما در فروشگاه دنیزیول طیفی گسترده از اجناس اصل ، و برندهای معروف ترکیه و برندهای دیگر کشورها را بفروش میرسانیم ، ما قصد داریم برای شما مشتریان عزیز ، قیمت مناسب و تخفیفات ارزنده و ارائه کیفیت عالی را رقم بزنیم .

نکات مهم هنگام خرید بوت زنانه

رنگ بوت

اولین نکته ای که باید جهت انتخاب و خرید یک بوت زنانه حتما به آن توجه داشته باشید، رنگ آن است ! معمولا بهترین رنگ و بیشترین انتخاب بوت ، از سوی خانم های خوش سلیقه ایرانی خاکستری ، مشکی ، قهوه ای تیره و همچنین بژ می باشد ؛ زیرا شما می توانید با داشتن بوتی در هر یک از رنگ های نامبرده شده ، انواع و اقسام لباسهای زمستانی خود را نیز با آن سِت نمایید.

جنس و کیفیت بوت

امروزه با توجه به قیمت بالای اجناس ، تولید کنندگان با توجه به قدرت خرید مردم اجناسی را تولید میکنند .که هم از لحاظ قیمت و هم کیفیت آن ، به نسبت قیمت محصول مناسب باشد . از جمله جنس های پرطرفدار بوت ها در بازار می توان به: جنس چرم ، جیر ، پارچه ای و غیره اشاره نمود. ناگفته نماند اگر می خواهید یک زنِ ، کاملا امروزی باشید و از صنعت مُد زمانه خود جا نمانید ، باید به سراغ بوت های زنانه براق بروید. البته اگر از پاهای بزرگ نیز برخوردار هستید ، پیشنهاد می کنیم از بوت هایی با جنس و رنگ هایی مات استفاده کنید.

ارتفاع پاشنه بوت

یک اصل مهم که نباید در خرید بوت های زنانه از آن غافل شوید، ارتفاع پاشنه آنان است. همانطور که در بند بالا توضیح داده شد ، خانوم های قدکوتاهی که علاقه به پوشیدن بوتهای بلند دارند، میتوانند از این مدل استفاده کنند .حال اگر در کنار بوت پاشنه بلند ، جنس آن نیز براق باشد ، که دیگر نمی توان نوع پوشش شما را به هیچ عنوان نادیده گرفت .

راحتی بوت

راحت بودن هنگام پوشیدن یک بوت آن هم در زمانی که تقریبا همه پیاده روها یا از برف سفید شده است و یا از باران ، خیس ، امر مهمی است. برای اینکه بتوانید از پوشیدن بوت زنانه خود حسابی لذت ببرید. و راحتی را برای پاهایتان که قلب دوم شما نیز می باشد ، به ارمغان بیاورید ، پیشنهاد می کنم. اگر شاغل هستید ، و در روز باید ساعت های متمادی زیادی را بر روی پاهایتان باستید ، به هیچ عنوان به سراغ خرید بوت های پاشنه بلند ، و نوک باریک نروید و بجای آن ها از بوت هایی با پاشنه های کم ارتفاع ، یا اصلا تخت و همچنین نوک پهن استفاده نمایید .

سایز بوت

نکته بعدی که دارای اهمیت است سایز بوت میباشد ، در انتخاب سایز بوت یا نیم بوت ، بسته به استفاده تان از بوت ، آیا میخواهید برای میهمانی یا برای سرکار یا هر جای دیگر بپوشید ، باید راحتی پاهایتان تضمین شود . بسته به شکل و ظاهر پاهایتان انتخاب کنید . اگر پنجه پاهایتان پهن باشد سعی کنید از بوت های پنجه دار انتخاب کنید .

هماهنگ با استایلتان باشد

با توجه به قسمت پایین تنه خود بوتی را انتخاب کنید که هماهنگ با اندامتان باشد . به طور مثال اگر رانهای بزرگی دارید ، میتوانید از بوتهای با ظاهر درشت انتخاب کنید. در غیر اینصورت میتوانید از بوتهای با ظاهر ظریف و زیبا استفاده کنید .

قیمت بوت زنانه

انواع بوتهای زنانه در هر رده و در حد و اندازه ای ، دارای قیمت های متنوعی میباشند. و تقریبا همچون سایر پوشاک زنانه – مردانه هم می توان با قیمت های کمتری یکی از این بوت های زنانه را خریداری کرد . هم در صورت داشتن بضاعت مالی بیشتری ، نوع گرانتری از آن ها تهیه نمود .

سخن پایانی:

تا اینجا با چند نکته درباره انتخاب و خرید بوت زنانه آشنا شدیم . در ادامه گزینه هایی برای شما عزیزان خوش سلیقه پیشنهاد میکنم . همه این بوت ها از کیفیت بالا و قیمت مناسبی برخوردار هستند . ونکته ی پایانی که حائز اهمیت میباشد این است؛ به شما عزیزان پیشنهاد میکنم با توجه به اهمیت راحتی و تامین سلامت پاهای خود ، در خرید بوت های زنانه خیلی به قیمت آنان توجه نکنید. صرفا به دنبال بوتی باشید که در سخت ترین روزهای سرد زمستانی نیز ، برای پاهایتان گرما و راحتی را به ارمغان می آورند.

بوت زنانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *