راهکارهای تشخیص چرم اصل از چرم مصنوعی چیست؟

راهکارهای تشخیص چرم اصل 

امروزه با توجه به قیمت بالای اجناس ، تولید کنندگان با توجه به قدرت خرید مردم اجناسی را تولید میکنند. که هم از لحاظ قیمت و هم کیفیت آن به نسبت قیمت محصول مناسب باشد . در حالیکه امروزه فروش اجناس تقلبی به قیمت اصلی بیشتر صورت میگیرد . با توجه به این بند ؛ سوال هایی برای شما عزیزان به وجود می آید که چطور جنس اصل ، چرم اصل یا جنس غیر اصل را تشخیص دهیم ؟

راههایی برای تشخیص اینکه محصول اصل میباشد وجود دارد .

از آنجایی که چرم واقعی و طبیعی مربوط به پوست حیوانات میباشد. لازم به ذکر است یک سری چرم هایی موجود میباشد که به صورت صنعتی تولید میشود که به نسبت چرم اصلی کارآیی کمتر و ماندگاری کمتری دارد . راهکار هایی برای تشخیص آن از جنس تقلبی وجود دارد که ما در این مقاله به بررسی آنها میپردازیم در ادامه همراه ما باشید…

چرا خریداری چرم؟

  • اگر شما بخواهید محصولی خریداری کنید که هم کیفیت و ماندگاری و نرمی آن تامین باشد باید چرم اصلی انتخاب کنید.
  • اگر بخواهید محصولی را خریداری کنید که بعد از استفاده از آن راضی باشید. و اینکه به پایتان که قلب دومتان محسوب میشود ، صدمه وارد نکند چرم اصل را انتخاب کنید .

بوی خاص چرم

از آنجایی که چرم واقعی و طبیعی مربوط به پوست حیوانات میباشد ، در نتیجه بویی که چرم دارد باید بوی بدن حیوان باشد در غیر اینصورت اگر کفشی خریداری کردید که این بو را نداشت جنس آن از چرم اصل نیست و ممکن است چرم صنعتی باشد .

شیارهای روی چرم

جنس چرم شیارهایی به صورت غیریکنواخت داشته اما چرم های صنعتی یا مصنوعی شیارهای یکنواخت و مرتب شده دارد .

در مقابل سرما و گرما علائمی دارد

جنس چرم اصل در سرد و گرم شدن هوا علائمی دارد. اینکه در هر دو شرایط هوایی اگر محصول جنس اصل باشد، به صورت نرم باقی میماند و حالت خود را از دست نمیدهد. در حالیکه جنس مصنوعی در مقابل گرما خیلی نرم شده و در مقابل سرما بسیار خشک میشود .

چروک شدن چرم اصل

اگر انگشت خود را روی محصول بکشید و آن چروک شود ، دقیقا مثل پوست بدن ، یعنی آن محصول چرم اصل میباشد درحالکیه اگر انگشتتان را روی چرم مصنوعی بکشید ، جنس فرورفته و بعد از چند لحظه به حالت عادی خود برمیگردد .

تست حرارت

اگر چرم واقعی را حرارت دهید بویی که از آن ساطع میشود ، بویی شبیه به سوختن مو و پوست بدن خواهد داشت. در حالیکه اگر جنس ، مصنوعی باشد بوی پلاستیک سوخته را خواهد داد .

خرید از فروشگاههای معتبر

یکی دیگر از راههای انتخاب جنس خوب و چرم اصل ، انتخاب فروشگاهی معتبر است. که شما را در خرید جنس اصل و ارائه خدمات پس از فروش مانند تضمین کیفیت و … همراهی کند .

آشنایی با فروشگاه اینترنتی دنیزیول برای خرید با کیفیت و قیمت مناسب

ما در فروشگاه دنیزیول طیفی گسترده از اجناس اصل ، و برندهای معروف ترکیه و برندهای معروف دیگر کشورها را بفروش میرسانیم ، ما قصد داریم برای شما مشتریان عزیز ، قیمت مناسب و تخفیفات ارزنده و ارائه کیفیت عالی را رقم بزنیم .

تست نفوذ آب

چرم اصلی با توجه به اینکه از پوست حیوانات است نفوذ آب در آن صورت میگیرد. اما در حالکیه جنس مصنوعی بسیار سفت و در بیشتر موارد غیر قابل نفوذ میباشد .

سخن پایانی

دوستان عزیزی که تا اینجای مقاله همراه ما بودند در نظر داشته باشند که به نسبت کیفیتی که جنس چرم اصل دارد قیمت آن بسیار گران بوده و در نتیجه از مرغوبیت بالایی برخوردار است و در مقابل به دلیل ارزانی جنس مصنوعی یا غیر طبیعی و سوء استفاده برخی از فروشندگان باید در خرید خود نهایت دقت را داشته باشید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *