با چه رنگ هایی در فصل پاییز خوشتیپ تر از بقیه باشیم؟

رنگ های مناسب فصل پاییز را می شناسید؟

هرفصلی شامل زیبایی هایی است ما در این مقاله درباره یکی از زیبایی های فصل پاییز یعنی رنگهای فصل پاییز خواهیم گفت در ادامه همراه ما باشید…

 

نارنجی

حس سازگار شدن با محیط اطراف می تواند یکی از دلایلی باشد که افراد را به پوشیدن رنگ های گرم نظیر زرد تیره، قرمز و نارنجی در پاییزترغیب می کند. انسان هایی که شور و شوق بیشتری دارند بیشتر ترجیح می دهند تا با محیط خود سازگار شوند.

 

قرمز روشن

در این که زنگ قرمز شادی و نشاط را برای ما به همراه می آورد شکی نیست. زیرا این رنگ به گونه ای رنگی آتشین و خیره کننده به حساب می آید. زمانی این رنگ را می پوشیم که بخواهیم در مجالس خود بدرخشیم.

 

قهوه ای

معمولا افرادی که به دنبال جلب توجه و تحسین دیگران و افزایش اعتماد به نفس خود هستند . به دنبال تطبیق خود با محیط اطراف هستند.که تطابق با محیط یکی از راه های آن می باشد. پوشیدن لباس هایی با رنگ قهوه ای آن هم در فصل پاییز خود  باعث امنیت روانی افراد می شود.

 

سبز زمردی

رنگ سبز زمردی به دلیل شباهت به جواهرات گران قیمت رنگ هایی هستند که در فصل پاییز طرفداران خاص خود را دارند.این رنگ نیز میتواند حس درخشیدن در مهمانی هارا به شما هدیه دهد.

 

بنفش

افرادی که دارای اعتماد به نفس بالا و قدرت انتخاب بالایی هستند، رنگ بنفش به خصوص بنفش تیره را برای پوشش خود در فصل پاییز انتخاب می کنند.حس اقتدار و محکمی را می توان از رنگ بنفش به خوبی درک کرد.

 

 

شما در فروشگاه دنیزیول با خرید اینترنتی لباس از ترکیه می‌توانید به طیف گسترده برند‌های اصل که در ترکیه موجود است دسترسی داشته باشید . محصولات ما شامل انواع لباس‌های‌ ترک و برند‌های ترک مثل ال سی وایکیکی(LC Waikiki) و … و همچنین سایر برندهای‌غیر ترک مثل زارا(Zara)و گپ(Gap) و … هست .

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *