اسم انواع کتونی رو بلدی؟

کتونی‌ها جزوی از مواردی هستن که ما همگی ازش به‌نحوی استفاده میکنیم. که بیشتر استفاده‌هامون برای روزمره و یا زمانی که برای استفاده‌های طولانی لازم هست، از این مورد استفاده می‌کنیم. در نهایت همه ما با کتونی آشنا هستیم. در این قسمت از آموزش‌های دنیزیول قصد داریم تعدادی از این کتونی‌هایی که برندهایی هستن که بیشتر ازشون استفاده میشه رو توضیح بدیم. پس در ادامه همراه ما باشید…

پلیمسال

 

محبوب ترین کتونی‌ها در دنیا پلیمسال‌ها هستند. و چون برند ونس یکی از اولین و بزرگترین تولید کننده‌های این سبک کتونیه ما اونها رو با اسم ونس میشناسیم. این کتونی‌ها رو میشه با انواع شلوارهای جین، مثلا جین اسکینی یا جین مام استایل ست کرد. بهتره با این مدل از کتونی‌ها جوراب‌های بلند پوشیده نشه.

کتونی ورزشی

 

ساختار این کتونی‌ها بسیار راحت و نرمه که میشه اونها رو موقع ورزش، پیاده روی و استایل روزمره استفاده کرد. دو تا از معروف ترین تولید کننده‌های این کتونی برند نایک و آدیداس هستند.

کتونی کانواس یا آلستار

 

این کتونی‌ها که شهرتشون رو مدیون مدل کانورس آل استارها هستند و تقریباً هم ما اونها رو به اسم آلستار میشناسیم، در دو مدل ساق بلند و ساق کوتاه توی بازار موجودن و طرفدارای زیادی دارن.

کتونی بدون بند

 

این سبک از کتونی، مدل‌هایی رو شامل میشه که بند ندارن و پوشیدنشون خیلی راحته یا به عبارتی کتونی‌های راحتی نیز گفته میشن. و جزو کتونی‌های کلاسیک محسوب میشن و بازم بهتره با جوراب‌های بلند پوشیده نشن.

کتونی لژدار

 

این سبک از کتونی، شامل مدهایی هست که لژ ضخیم و بزرگی دارن. برای کسایی که میخوان بدون پوشیدن پاشنه بلند قدشون بلندتر بنظر برسه مناسبن.

آگلی Ugly sneakers

 

چند سال پیش برند بالنسیگا مدل متفاوتی از کتونی‌ها رو عرضه کرد. که به عقیده طراحای مد، زشت‌ترین کتونی‌هایی بود که در سالهای اخیر دیده بودن! چیزی بود که بسیاری از اون‌ها فکر میکردن مردم از این کتونی‌ها بدشون میاد اما برعکس شد وهمه و به خصوص فشن بلاگرها شروع به پوشیدن آگلی اسنیکر کردن الان تبدیل شده به گل سرسبد کتونی‌ها بخاطر ساختار عجیب و متفاوتش.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *