شخصیت شناسی با رنگ لباس؛ آیا رنگ لباس گویای شخصیت شماست؟

رنگ لباس

رنگ لباس ی که بیشتر در کمد لباس شما به چشم می‌خورد همین‌طور اتفاقی انتخاب نشده است و به طبع روحیات و شخصیت شماست که پای آنها را به اینجا کشانده است. رنگ‌ها روی روحیه‌ی افراد و فعالیت‌های روزمره‌شان تاثیرات زیادی دارد، بنابراین سعی کنید رنگ‌های مناسبی را برای لباستان انتخاب کنید تا انرژی مثبت را جذب کنید.

رنگ لباس؛ سفید

سفید یکی از رنگ‌های خنثی بوده که برای توصیف پاکی و کمال بکار میرود و مکمل آن رنگ سیاه می‌باشد. رنگ سفید نماد کمال، خلوص، بی‌گناهی، پاکیزگی، برابری، سادگی، خودکفایی و شروع جدید است. اگر رنگ سفید را دوست دارید، شخصیت متعادل و پایدار دارید و میتوانید احساسات خود را کنترل کنید. به تمیز بودن اهمیت زیادی می‌دهید و هرگونه کثیفی و آلودگی به چشمتان می‌آید.

 

افرادی که به رنگ سفید علاقه دارند، بسیار کمال‌گرا هستند و هیچ گونه کمبود و نقصی را قبول نمی‌کنند. این افراد زندگی ساده و بدون تجملات را ترجیح می‌دهند. رنگ سفید یک رنگ تابستانی است که نور را منعکس کرده و از گرمای زیاد جلوگیری میکند. سفید بخاطر تعادل و برابری تمام نورهای موجود در آن، عدالت و بی‌طرفی را نشان می‌دهد.

رنگ لباس؛ مشکی

مشکی یکی از رنگ‌های خنثی است که برای توصیف قدرت و تاریکی بکار می‌رود. افرادی که رنگ لباس مشکی را دوست دارند، بسیار جدی و محافظ کار هستند و خود را فردی دست نیافتنی میدانند. این افراد مستقل هستند. همه‌ی کارها را خودشان به تنهایی انجام می‌دهند و کمتر از دیگران کمک می‌گیرند. رنگ مشکی یکی از رایج‌ترین رنگ‌ها برای لباس است که افراد را لاغر‌تر نشان می‌دهد.

 

اگر می‌خواهید که استایل جذابی داشته باشید بهتر است که در کنار این رنگ جذاب از دیگر رنگ‌ها نیز استفاده کنید تا استایل چشم‌نوازی داشته باشید. رنگ مشکی رنگی است که در عین صلابت و قدرت همنشینی بالایی با دیگر رنگ‌ها دارد. کلاسیک پوشان با استفاده از اکسسوری مروارید از ترکیب رنگ مشکی با سفید استفاده می‌کنند.

قرمز

 

رنگ قرمز توجه مردم را جلب میکند. اگر می‌خواهید با اعتماد به نفس بیشتر و قوی‌تر در جامعه ظاهر شوید لباس قرمز بپوشید. قرمز شما را شجاع‌تر و جذاب‌تر نشان می‌دهد.

آبی

رنگ آبی محبوب‌ترین رنگ برای رنگ لباس است و پوشیدن چنین لباسی نشان دهنده آرامش درونی شما است که از آبی دریا و آسمان نشات گرفته است. کسانی که آبی می‌پوشند افرادی قابل اعتمادتر هستند پس لباس آبی بهترین انتخاب برای مصاحبه شغلی و ملاقات با مشتری است.

صورتی

صورتی ارتباط زیادی با جذابیت، ادب، حساسیت، شکنندگی دوست داشتنی بودن رمانتیک بودن دارد. صورتی را رنگ هزاره نامیده‌اند چون در نمایش زنانگی، ظرافت و زیبایی قدرت را در نوع خاص خود به نمایش می‌گذارد.

زرد

 

 

رنگ زرد فشارخون و نبض را بالا می‌برد و نشانه لذت و شادی، گرما، امید و خوشبینی هم تلقین می‌شود. پس اگر می‌خواهید چنین تاثیری بر طرف مقابل خود بگذارید رنگ زرد را در لباس‌های خود امتحان کنید البته در این کار زیاده روی نکنید.

سبز

رنگ سبز اثر آرامش بخشی دارد. که در کاهش استرس و دور کردن نگرانی‌ها و افزایش انرژی بدن نقش دارد. برای عاشقان طبیعت که به آرامش و زیبایی آن علاقه‎منده هستند سبز بهترین انتخاب است.

نارنجی

رنگ نارنجی یکی از رنگ‎های ثانویه است که از ترکیب دو رنگ قرمز و زرد به دست می‎آید. رنگهای نارنجی نماد شور و شوق، شیفتگی، شادی و نشاط و جذابیت است. نارنجی اعتماد به نفس و اشتیاق را افزایش داده و باعث بیدار شدن حس ماجراجویی در افراد  می‌شود. نارنجی نماد ارتباط و تعاملات اجتماعی است و رابطه بین دو نفر را بهبود می‌بخشد. افرادی که به رنگ نارنجی علاقه دارند بسیار زودجوش و اجتماعی هستند و دوستان زیادی دارند.

سخن پایانی

رنگ لباس با توجه به مطالب گفته شده دارای مواردی از خلق و خوها روابط و تاثیراتی که دارند، تا حدود زیادی با شخصیت طرف در ارتباط هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *