۱۰ استایل دانشجویی شیک و جذاب برای خانم‌های جوان

در میان استایل‌های زنانه، چیدمان یک ست دانشجویی جذاب ممکن است کمی دشوارتر باشد؛ چراکه درس کدها و محدودیت‌های بیشتری برای دختران دانشجو وجود دارد. اما با این وجود با رعایت یک سری اصول مربوط به چیدمان درست آیتم‌ها و انتخاب پالت‌های درست رنگی میتوان استایل‌هایی جذاب و خاص و شیک برای روزهای دانشگاه فراهم کرد.

با توجه به این که در اکثر دانشگاه های ایران مقنعه جز آیتم‌های اجباری است و رنگ‌های بولد هم در درس کدهای دانشجویی دانشگاه های مختلف معمولا ممنوع است بایستی آیتم‌های مناسب برای استایل دانشجویی دخترانه را در نظر گرفت و آن‌ها را با یکدیگر به شکلی هماهنگ ترکیب کرد. یکی دیگر از مواردی که باید در استایل دانشجویی دخترانه به آن توجه کرد لایه لایه بودن استایل در فصل‌های پاییز و زمستان است تا شما بتوانید در کلاس درس به راحتی لباس‌های گرمتان را در بیاورید.

در این مطلب ۱۰ ست دانشجویی جذاب برای دختران و زنان جوان را برایتان معرفی کرده‌ایم.از این ست‌های دانشجویی می‌توانید برای استایل‌تان الهام بگیرید و استایلی راحت و کاربردی و در عین حال جذاب برای روزهای دانشگاه داشته باشید؛ با ما در مجله‌ی دیجی استایل همراه شوید.

۱.ست دانشجویی مونوکروم سبز

همان‌طور که در مقدمه‌ی این مطلب به آن اشاره کردیم،رنگ‌های مجاز در درس کدهای دانشجویی در دانشگاه‌ها شامل طیف‌های محدودی می‌شوند. رنگ‌های خنثی و رنگ‌های تیره جزو متداول‌ترین رنگ‌ها در پالت رنگی استایل‌های دانشجویی هستند. در این میان رنگ سبز یکی از جذاب‌ترین رنگ‌هایی است که می‌توانید برای استایل دانشجویی آن را انتخاب کنید و این انتخاب شما بسیار جذاب‌تر و خاص‌تر خواهد شد اگر به سراغ استایل مونوکروم بروید.در این ست دانشجویی جذاب به سراغ طیف‌های مختلف سبز خنثی مانند سبز زیتونی، سبز سدری و سبز ارتشی رفته‌ایم. با توجه به اصل لایه لایه بودن استایل دانشجویی برای فصل‌های سرد سال که در مقدمه به آن اشاره کردیم ترکیب مانتوی روی زانو و سوییشرت کوتاه می‌تواند ترکیب مناسبی باشد. در این ست مونوکروم هم یک مانتو و یک سوییشرت سبز سدری را با یکدیگر ترکیب کرده‌ایم. با انتخاب دیگر آیتم‌ها از طیف‌های مختلف رنگ سبز این ست دانشجویی جذاب و خاص تکمیل می‌شود.

 

۲.ست دانشجویی اسپرت دخترانه با جلیقه‌ی پافر

برای روزهای پاییز، انتهای زمستان و ابتدای بهار جلیقه‌های پافر یکی از کارآمد‌ترین و به درد‌بخور‌ترین آیتم‌ها محسوب می‌شوند. به ویژه اگر جلیقه‌های پافر را با دیگر آیتم‌های اسپرت ست کنید. در این ست دانشجویی اسپرت یک جلیقه‌ی پافر به رنگ زرشکی انتخاب کرده‌ایم و دیگر آیتم‌های ست مورد نظرمان را هم با پالت زنگی زرشکی- قهوه‌ای سوخته در نظر گرفته‌ایم. ترکیب مانتوی اسپرت چهارخانه زرشکی از برند السانا با جلیقه‌ی پافر از همین رنگ و همین برند می‌تواند ترکیب بسیار جذابی باشد.

در استایل دانشجویی اسپرت کوله‌پشتی‌ها بهترین آیتم‌هایی هستند که می‌توانید استفاده کنید؛ هم برای حمل و نقل کتاب‌هایتان راحتید و هم در ست‌های اسپرت می‌توانید استایل جذاب‌تری داشته باشید. در این ست دانشجویی هم یک کوله‌پشتی خوش‌رنگ و خوش‌دوخت از برند صاد انتخاب کرده‌ایم که در ترکیب با دیگر آیتم‌های ست هماهنگی جذابی را ایجاد می‌کند. در نهایت یک ساعت اسپرت با بند قهوه‌ای سوخته از برند اسکمی، یک نیم بوت چرمی با رنگ قهوه‌ای و یک شلوار جین ذغالی جذب این ست جذاب دانشجویی را تکمیل می‌کنند.

۳.استایل دانشجویی با مانتوی اسپرت چهارخانه

مانتوهای اسپرت چهارخانه برای استایل اسپرت دانشجویی آیتم‌های بسیار مناسبی هستند که میتوانید آن‌ها را با انواع شلوار جین، کفش کتانی، کوله‌پشتی و اکسسوری‌های اسپرت ست کنید و استایل‌های جذاب اسپرت برای روزهای دانشگاه بسازید. به خصوص مانتوهایی با جنس کتان برای روزهای اول پاییز و روزهای بهاری بسیار مناسب‌اند.

در این ست اسپرت و کاربردی هم یک مانتوی چهارخانه اسپرت با جنس کتان را از برند السانا به رنگ سبز اقیانوسی تیره انتخاب کرده‌ایم که در ترکیب با شلوار جین، کتانی و کوله‌پشتی طرح‌دار سفید-مشکی ست اسپرت جذابی را خلق می‌کند. در نهایت یک ساعت اسپرت با بند سیلیکونی سبز تیره از برند Q&Q  و یک عینک ویفری اسپرت سفید رنگ این ست دانشجویی دخترانه را تکمیل می‌کنند.

۴.ست کژوال اسمارت دانشجویی با مانتوی کتی

مانتوهای کتی هم برای استایل کژوال و هم برای استایل کژوال اسمارت و یا نیمه‌رسمی گزینه‌ی مناسبی هستند. در استایل نیمه‌رسمی یا کژوال اسمارت می‌توانید این مانتوها را با شلوارهای پارچه‌ای، کفش‌های کالج ست و اکسسوری‌های شیک ست کنید. در این ست کژوال اسمارت زنانه هم به سراغ یک مانتوی کتی به رنگ خردلی و با جنس سوییت از برند درس ایگو رفته‌ایم که با یک شلوار پارچه‌ای راسته قهوه‌ای رنگ به همراه کفش‌های کالج چرمی عسلی ترکیب مناسبی را ایجاد می‌کنند.

همان‌طور که به آن اشاره شد، انتخاب اکسسوری‌های شیک در استایل کژوال اسمارت اهمیت زیادی دارد بنابراین یک کیف دستی چرمی رسمی بسیار زیبا از برند بارثاوا و یک ساعت رسمی شیک زنانه می‌توانند انتخاب خوبی برای این ست دانشجویی نیمه‌رسمی باشند.

لازم به ذکر است که مانتوهای جلوباز ممکن است از نظر محدودیت‌های وضع شده در دانشگاه‌ها مشکل‌ساز شوند، اما شما با انتخاب یک شومیز یا تونیک بلند زیر مانتوی جلوبازتان می‌توانید این مشکل را بر طرف کنید.

ست کژوال اسمارت دانشجویی با مانتوی کتی

 

۵.استایل اسپرت دانشجویی با مانتوی جلوبسته

مانتوهای جلوبسته هم از جمله گزینه‌های مناسب برای مانتوی دانشجویی به حساب می‌آیند؛ این مانتوها راحتند و اغلب با قوانین و محدودیت‌های پوششی دانشگاه‌ها هم هماهنگی دارند. در این ست دانشجویی اسپرت یک مانتوی جلوبسته از برند السانا را انتخاب کرده‌ایم که در ترکیب با یک جین دم پا گشاد به رنگ آبی روشن و کفش‌های کانورس کرم رنگ یک ست اسپرت هماهنگ و جذاب را تشکیل می‌دهند.

در استایل‌های دانشجویی با توجه به محدودیت‌های موجود در خصوص رنگ آیتم‌های اصلی ممکن است استایل شما خسته‌کننده یا کسل‌کننده شود، اما شما می‌توانید با انتخاب اکسسوری‌های جذاب و رنگارنگ استایل‌تان را هیجان‌انگیز‌تر کنید. در این ست اسپرت هم به سراغ اکسسوری‌های خاص و رنگارنگ رفته‌ایم و یک ساعت اسپرت قرمز از برند اسکمی، یک کوله‌پشتی رنگارنگ و یک عینک ویفری اسپرت با قاب قرمز از برند اپتل را انتخاب کرده‌ایم تا این ست دانشجویی اسپرت را هیجان‌انگیز‌تر کند.

استایل اسپرت دانشجویی با مانتوی جلوبسته

 

۶.استایل دانشجویی پاییزه با هودی

هودی‌ها هم یکی از آیتم‌هایی هستند که برای فصل پاییز و زمستان در استایل دانشجویی بسیار مناسبند. برای استایل دانشجویی پاییزه و زمستانه باید استایلتان لایه لایه باشد بنابراین باید زیر هودی‌تان یک مانتوی اسپرت انتخاب کنید. در این ست پاییزه دانشجویی یک مانتوی اسپرت نخی به رنگ ذغالی را با یک هودی طوسی فیلی از برند آر ان اس ست کرده‌ایم.

با توجه به ترکیب رنگی طوسی و ذغالی می‌توانیم بقیه آیتم‌های ست را هم با توجه به پالت رنگی خاکستری-سفید انتخاب کنیم. به همین ترتیب یک شلوار جین خاکستری مام استایل، یک کفش روزمره طوسی جیر و یک کوله‌پشتی مشکی-سفید دیگر آیتم‌های انتخابی این ست دانشجویی را تشکیل می‌دهند. در نهایت یک ساعت اسپرت سفید از برند اسکمی و یک عینک ویفری سفید از برند گودلوک اکسسوری‌های تکمیل‌کننده ست هستند.

 

 

۷.استایل کژوال دانشجویی پاییزه با ترکیب رنگی آبی و قهوه‌ای

همان‌طور که پیش‌تر گفته شد، پالت‌ها و ترکیب‌های رنگی استایل‌های دانشجویی معمولا از بین رنگ‌های خنثی و تیره انتخاب می‌شود و پالت رنگی سرمه‌ای، آبی تیره و قهوه‌ای روشن یکی از آن پالت‌های جذابی است که می‌توانید برای استایل دانشجویی تان به سراغش بروید. در این ست خوش‌رنگ پاییزه انتخاب‌های اصلی ما یک مانتوی نخی از برند کیکی رایکی به رنگ آبی تیره و یک سوییشرت پنبه‌ای سرمه‌ای از برند گارودی است. شلوارهای جین آبی تیره بهترین انتخاب برای ترکیب با سرمه‌ای و آبی هستند بنابراین انتخاب ما برای این ست یک شلوار جین راسته به رنگ آبی تیره است.

با توجه به پالت انتخابی‌مان باید دیگر آیتم‌های ست را از میان تناژ های قهوه‌ای انتخاب کنیم؛ به این ترتیب یک کوله‌پشتی چرم طبیعی بسیار خوش‌رنگ و خوش‌دوخت از برند صاد را انتخاب کرده‌ایم که با یک کفش روزمره جیر به رنگ قهوه‌ای روشن تکمیل می‌شود. در نهایت یک ساعت اسپرت با بند قهوه‌ای و یک عینک ویفری آبی میتواند تکمیل کننده این ست دانشجویی دخترانه باشد.

استایل دانشجویی پاییزه

 

۸.استایل کلاسیک پاییزه با ترنچ کت برای روزهای دانشگاه

ترنچ کت‌ها از جمله آیتم‌های کلاسیکی هستند که برای فصل پاییز فوق‌العاده‌اند. این آیتم‌های کلاسیک و جذاب که سال‌هاست درمیان ترندهای مد فشن وجود دارند برای استایل دانشجویی کژوال زنانه هم آیتم‌های مناسب و شیکی محسوب می‌شوند. در این ست کلاسیک و شیک دانشجویی یک ترنچ کت بلند به رنگ کرم از برند جاستیفای انتخاب کرده‌ایم.

اگر می‌خواهید برای دانشگاه ترنچ کت بپوشید برای زیر کتتان می‌توانید یک شومیز بلند مشکی یا کرم انتخاب کنید که اگر در کلاس خواستید کتتان را در بیاورید لباس‌تان مناسب باشد. اگر ترنچ کت بلند را انتخاب کرده‌اید شلوارهای جین جذب با این آیتم‌ها هماهنگی بیشتری دارند؛ در این ست کلاسیک هم یک شلوار جین ذغالی جذب را انتخاب کرده‌ایم. نیم بوت‌های چرمی قهوه‌ای و یک کیف رودوشی چرم قهوه‌ای روشن هم دو آیتم کلاسیک و شیکی هستند که برای تکمیل این ست دانشجویی بسیار مناسبند.

 

 

۹.ست کژوال دانشجویی با مانتوی بلند و گشاد جلوباز

مانتوهای بلند و گشاد هم به عنوان مانتوی دانشجویی مناسب‌اند. هر چند اگر می‌خواهید مانتوهای جلوباز گشاد را برا دانشگاه انتخاب کنید، بهتر است زیرش یک شومیز بلند بپوشید که از نظر محدودیت های دانشگاه مشکل‌ساز نباشد. همچنین نکته‌ی دیگری که در زمان این مدل مانتوها به عنوان مانتوی دانشجویی باید در نظر بگیرید این است که با این مانتو‌ها کوله‌پشتی ممکن است چندان مناسب نباشد و بهتر است به سراغ مدل کیف های توت Tote Bag یا کیف‌های بولر Bowler Bags بروید تا هم برای حمل و نقل کتاب‌ها و جزوات دانشگاهی مناسب باشند و هم با استایلتان هماهنگ شوند.

شلوارهای جین راسته و یا جذب همراه با کتانی و یا کفش‌های کالج هم بهترین آیتم‌ها در ترکیب با این مدل مانتوهای بلند و گشاد دانشجویی هستند. اکسسوری‌هایی همچون ساعت‌های فانتزی و عینک‌های آفتابی خوش‌استایل و جذاب هم می‌توانند استایلتان را جذاب‌تر کنند.

 

۱۰.استایل کژوال دانشجویی با مانتوی بلند و دکمه‌دار زنانه

آخرین ست پیشنهادی ما برای روزهای دانشگاه یک ست کژوال و کلاسیک است برای خانم‌هایی که به استایل‌های ساده‌تر علاقه‌مند هستند. یک مانتوی بلند و راسته‌ی دکمه‌دار از برند السانا انتخاب اصلی ما برای این ست دانشجویی است که آن را با یک شلوار جین جذب، یک جفت کفش کالج جیر مشکی، یک کیف رودوشی چرمی بزرگ به رنگ مشکی ست کرده‌ایم. در نهایت یک ساعت شیک زنانه از برند اسکمی و یک عینک دودی با قاب بزرگ از برند سانکروز به عنوان اکسسوری می‌توانند تکمیل‌کننده‌ی این ست کژوال شیک و هماهنگ باشند.

 

استایل کژوال دانشجویی با مانتوی بلند و دکمه دار زنانه

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *