نکات کلیدی انتخاب کت و شلوار نازک برای مردان و زنان

پس از تماشای سریال های مختلف که مردان و حتی زنان کت شلوار های با سبک جدید و زیبا می پوشند،.مردان و زنان به این فکر افتادن برای استایل بهتر ، دنبال کت و شلوار هایی با مد جدید هستند.که به تناسب اندام کمک شایانی کند . ما یک راهنمای کوچک برای انواع مختلف کت و شلوار نازک مانند نحوه پوشیدن ، جنس و تناسب اندام و این که برای شما خوب است یا نه ، تهیه کرده ایم.

 

کت و شلوارهای نازک برای مردان

هنگام گذر از یک خیابان بزرگ ، مردانی را می بینید که در هنگام عروسی در فصل تابستان کت و شلوارهای نازک می پوشند ، زیرا این نشان می دهد که شما جوان هستید و اندام طبیعی شما را نشان می دهد.

این مدل کت و شلوار مور علاقه کسانی است که می خواهند با بودجه کم کت و شلواری عالی خریداری کنند .

مراقب پارچه استفاده شده باشید ؛ برش هایی دارد زیرا در نهایت برای شما ناراحت کننده خواهد بود و خیاط شما نیز این را پیشنهاد می کند.

مراقب پارچه ای که انتخاب می کنید باشید ! چون ممکنه پیش از حد نازک یا در اثر چند حرکت پاره شود .

نکته ی بعدی اینه که به عنوان پوست دوم نگاه کنید ولی نه به این معنی باشه که پایین ترین سایز رو برای خودتون انتخاب کنید .

شانه ها باید به طور طبیعی روی هم قرار بگیرند ، اگر دکمه ها را راحت کنید بدون اینکه انگار پارچه را می کشید ، دکمه ها را ببندید.

اگر دکمه را باز می کنید سعی کنید کت رو شانه هایتان به طبیعی قرار بگیرد . یا اگر دکمه های می خواهید ببندید سعی کنید پارچه زیاد کشیده نشود و صاف رو تنتان بنشیند .

شلوارها باید تا مچ پا باشند و کوتاهتر از آن نباشند.این مدل برای بسیاری از پارچه ها و ظاهر غیر رسمی توصیه نمی شود.

 کت و شلوار نازک مناسب برای زنان

طی سال‌های گذشته، کت و شلوارها بیش از هر زمان دیگری بین خانم‌های سلبریتی‌ طرفدار پیدا کرده.و طبعا همین موضوع هم باعث شده تا اقبال عمومی به این نوع افزایش پیدا کند.

اما اگر شما هم از آن دسته خانم‌هایی هستید که علاقه دارند تا در کمد خود چند دست از این نوع لباس داشته باشند،.یکی از ضروری‌ترین نکاتی که باید به آن برای انتخاب کت و شلوار نازک توجه کنید،.بهترین پارچه برای کت و شلوار زنانه است.

پارچه نخی، مناسب برای کت و شلوار زنانه

پارچه‌های نخی سبک و خنک بدون شک یکی از گزینه‌های حتمی برای استایل مهمانی تابستانه به شمار می‌آیند. برای کت و شلوار زنانه، پارچه‌های نخی گل‌دار یکی از جذاب‌ترین گزینه‌ها هستند. که نه‌تنها ظاهر دخترانه و شاداب دارند، بلکه با حس و حال تابستانی‌شان به شما احساس خنکی را منتقل می‌کنند. شست و شوی این نوع پارچه راحت است اما در مقابل زود چروک می‌شود. با این حال، سبکی و راحتی آن قطعا ارزش استفاده در فصل تابستان را دارد.

منبع : gentwith.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *