پوشیدن کت می تواند استایل مارا جذاب تر کند

چگونه با پوشیدن کت خوشتیپ باشیم

امروزه کت های زنانه در کمد خانم ها بیشتر از قبل دیده می شوند . بهترین زمان پوشیدن این کت ها فصل بهار است . البته این نکته را نیز باید متذکر شد که جنس کت های پاییزی با کت های بهاره متفاوت است و ضخیم تر می باشد . میتوانید استایل های قدیمی را بایک کت مناسب یا شلوار جین جلوه بیشتری بدهید .

 

 

اگر نمی خواهید که کت شما رنگی بسیار جیغ و تند داشته باشد . می توانید برای آن از رنگ های خنثی استفاده کنید و بقیه پوششتان را از رنگ های روشن انتخاب کنید . همانطور که در مقاله قبلی گفته شد انتخاب رنگ لباس در تیپ و شخصیت شما تاثیر گذار بوده و رنگ های روشن وتیره یا رنگهای سرد و گرم را بشناسید .

تیپ بیزینسی

 

اگر می خواهید یک  تیپ راحت و در عین حال مناسب محل کار را داشته باشید ، می توانید یک کت با استایل آزاد و گشاد را به همراه شلوار جین آبی زنانه کمرنگ سِت کنید . این تیپ بسیار مناسب فضای کار شما خواهد بود .

طبیعی با رنگ های خنثی

 

اگر رنگی که در پوشش خود استفاده می کنید ، رنگ های موجود در طبیعت باشد . زیبایی و درخشش شما را دوچندان خواهد کرد .

شبیه شدن به دختران فرانسوی

 

اگر بخواهید شبیه به یک دختر فرانسوی لباس بپوشید . می توانید یک کفش لژدار را با یک پیراهن گل گلی و کت ساده سِت کنید .

کت و شلوار سِت

 

در مواقعی که در شک و تردید هستید که چه چیزی را با چه چیزی بپوشید ، به دنبال سِت کردن رنگ کت و شلوار بروید . بی شک بهترین انتخاب خواهد بود .

استایل غیر رسمی و روزمره

 

لباس های گشاد و آزاد و طیف رنگ های خاکستری به دلیل این که رنگ های خنثی هستند و به آسانی با رنگ های دیگر سِت می شوند ، و کتانی های زنانه و کیف مشکی میتوانند گزینه مناسبی باشند .

در ادامه همراه ما باشید…

شما در فروشگاه دنیزیول با خرید اینترنتی لباس از ترکیه می‌توانید به طیف گسترده برند‌های اصل که در ترکیه موجود است دسترسی داشته باشید . محصولات ما شامل انواع لباس‌های‌ ترک و برند‌های ترک مثل ال سی وایکیکی(LC Waikiki) و … و همچنین سایر برندهای‌غیر ترک مثل زارا(Zara)و گپ(Gap) و … هست .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *