چطور کوتاه تر دیده شویم؟ 9 ترفند خوش اندامی

هر آدمی دوره ای از رشد را سپری می‌کند و این رشد تا سن‌های مشخصی حدوداً تا 22 سالگی در پسران و 18 سالگی در دختران میباشد. این هورمن رشد امکان دارد در بعضی از افراد بیش از حد رشد کند و باعث بد فرم شدن استایلشان شود. با توجه به موضوع مطلب از توضیحات اضافی پرهیز می‌کنم و به سراغ اصله مطلب میروم. ما با توجه به مقاله‌ی قبلی که در مورد 9 روش کاربردی برای بلند دیده شدن قد بود در این مقاله از آموزش‌های دنیزیول قصد داریم ترفندهایی را برای کوتاه‌تر  دیده شدن خانم‌های قد بلند یا چگونه کوتاه تر دیده شویم بپردازیم. پس در ادامه همراه ما باشید…

خطای دید ایجاد کنید

از کمربندهای پهن یا متوسط استفاده کنید. کمربند گزینه مناسبی برای تقسیم شدن بالا تنه و پایین تنه است و به اندامتان حالت ساعت شنی می‌دهد.

مانتو بلند بپوشید

مانتو بلند برای اینکه کوتاه تر دیده شویمچطور کوتاه تر دیده شویم؟

مانتوها یا پالتوهای بلند باعث می‌شود پاهایتان خیلی کشیده دیده نشود.

کفش هم رنگ شلوار نپوشید

کفش هم‌رنگ با شلوار پاهای شما را کشیده‌تر و قدتان را بلندتر نشان میدهند.

لباس طرح‌دار بپوشید

مثلا دامن طرح دار با یک شومیز تک رنگ شما را خوش اندام‌تر و متناسب‌تر نشان میدهد.

از لباس‌های سرتا پا یک رنگ یا مونوکروم دوری کنید.

لباسهای مونوکروم برای اینکه کوتاه تر دیده شویمچطور کوتاه تر دیده شویم؟

مونوکروم یک استایل محسوب می‌شود. در حقیقت استایل مونوکروم به معنای استایل کاملاً یکدست و یکرنگ می‌باشد. پوشیدن لباس‌های در یک طیف رنگی و یا هم خانواده رنگی برای شما یک استایل مونوکروم می‌سازد و این استایل باعث بلندتر دیده شدن شما می‌شود. برای کوتاه تر دیده شدن از پوشیدن لباسهای مونوکروم دوری کنید.

موهاتونو بلند کنید

موهای کوتاه یعنی بالاتر از گردن در خانم‌های قدبلند باعث می‌شود شانه‌هایشان پهن‌تر به نظر بیاید و ظرافت را از اندام آنها می‌گیرد. اما موهای بلند تعادل بصری ایجاد کرده و برای شما مناسب‌تر است.

مانتوهای کوتاه نپوشید

مانتو یا دامن‌های کوتاه باعث عدم پوشش مناسب پاهای شما و در نتیجه باعث بلندتر دیده شدن قدتان می‌شود. اما اگر پایین تنه شما نسبت به بالاتنه کوتا‌ه‌تر است حتما از این موارد استفاده کنید.

پوشیدن شلوار جذب ممنوع

شلوارهای جذب و تیره باعث کشیده دیده شدن قد شما میشوند پس بهتر است از شلوار‌های مام استایل، واید لگ، راسته و بگی استفاده کنید.

کیف‌های بزرگ

هر چه کیف شماکوچکتر باشد اندامتان درکنارش بزرگتر دیده میشود پس اگر دوست ندارید بلندتر و بزرگتر دیده شوید و ظرافتتان حفظ شود کیف‌های در اندازه‌های متوسط و بزرگ استفاده کنید.

نکته پایانی

شما با هر قد و سایزی که دارید، می‌توانید با انتخاب لباس مناسب خود، جذابتر و زیباتر شوید. پس با دقت تیپ خود را انتخاب کنید تا ستاره مجلس‌ها شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *