انتخاب مدل لباس مجلسی؛ نکات مهم برای خانم‌های خوش‌تیپ.

مدل لباس مجلسی

لباس مجلسی جزو مهم‌ترین لباس‌ها برای خانم‌های خوش‌تیپ است که می‌توانند آن را در جشن‌ها و مراسم مختلف بپوشند‌. انتخاب لباس باید موارد زیادی را در نظر گرفت که گاهی توجه به همه آنها کار را برای خانم‌ها در انتخاب‌, مشکل می‌کند.

لباس مجلسی‌های جدید در مدل‌های مختلف کار شده و ساده وجود دارند که هرکس با توجه به سلیقه و موقعیت دست به انتخاب می‌زند.

سایت دنیزیول این افتخار را دارد که طیف گسترده‌ای از برند لباس ترک و غیر‌ترک را در اختیار شما بگذارد و شما به راحتی و در کمترین زمان سفارش خود را دریافت کنید .

مد سال یکی از موارد مهمی که باید به آن توجه کرد تا لباسی که می‌خرید علاوه زیبا بودن, مطابق مد روز و مدرن هم باشد. انتخاب مد روز برای مدل لباس شما باعث درخشیده شدن شما میشود کافیست لباسی متناسب با اندام و رنگ پوستتان انتخاب کنید. همچنین از جمله عواملی که ممکن است انتخاب‌های شما را محدود کند میزان پوشیده بودن یا نبودن لباس است. که باعث میشه شما دامنه کوچک تری در انتخاب داشته باشید .

در انتخاب لباس مجلسی به موارد زیادی باید دقت کنید از جمله جنس، رنگ، سایز، بلندی و کوتاهی، آستین داشتن یا نداشتن و… همچنین رنگ پوست و استایل بدن‌تان مهم هستند.

همچنین اگر قصد دارید لباس مجلسی مخصوص به خود را طراحی کنید می‌توانید با نگاه کردن انواع مدل لباس  در سایت دنیزیول با شیک‌ترین مدل‌های لباس آشنا شده و در طراحی لباس مجلسی خود از آنها ایده بگیرید.

ست مجلسی زنانه

همراه باشید تا نکات مهم در انتخاب لباس مجلسی برای شما شرح داده شود:

  1. فرم بدن

توجه به سایز و اندامی که دارید بسیار مهم است. شما باید حواستان جمع باشد که مدل لباس مجلسی مورد پسندتان نه خیلی به شما گشاد باشد که اصطلاحا به تنتان گریه کند و نه خیلی تنگ باشد که بدنتان را ناموزون جلوه دهد.

حتما به فرم بدن خود توجه کنید و لباسی را انتخاب کنید که شما را زیباتر نشان بدهد و نقاط ضعف‌تان را می‌پوشاند. دانستن اینکه دارای اندامی مانند مستطیل یا گلابی یا سیب یا ساعت شنی هستید میتواند در انتخاب لباس کمکتان کند.

همیشه سعی کنید لباسی انتخاب کنید که زیبایی بدنتان را به رخ بکشد . خیلی از خانم‌ها قسمت‌هایی را که به نظرشان زیباست را  می‌پوشانند و این نشان دهنده عدم اعتماد به نفس آنها است. 

بهترین لباس مجلسی لباسی است، که روی نقاط قوت بدن شما تاکید می‌کند. به عنوان مثال؛ اگر احساس می‌کنید پاهای زیبایی دارید بهتر است لباس مجلسی شما تا بالای زانو باشد. دقت کنید اگر پاهای زیبایی دارید از لباس‌های یقه‌باز استفاده نکنید چون این لباس‌ها توجه را به سمت گردن شما می‌کشانند و دیگر پاها جلب توجه نمی‌کند.

همچنین اگر دارای صورت زیبایی هستید، برای جلب توجه در مهمانی ها‌؛ از لباس‌های پوشیده‌تر و گوشواره‌های بزرگ استفاده کنید و برای جلب توجه به سمت گردن، پیراهن‌های یقه‌قایقی بپوشید.

اگر یک نقطه از بدن شما درشت است پیشنهاد می‌شود از رنگ‌های تیره‌ استفاده کنید. خانم هایی که سینه‌های بزرگی دارند بهتر است از پیراهن های رکابی و خانم‌هایی که باسن بزرگی دارند باید از پیراهن‌های بلند استفاده کنند.

ست مجلسی زنانه

  1. اندازه لباس

اگر لباس‌تان برای قد شما بلند است پایین آنرا کمی کوتاه کنید تا برای قد شما فیت گردد. خانم هایی که دارای قدی بلندتر نسبت به بقیه خانم‌ها هستند‌، باید مدل لباس رسمی‌شان, بلندتر از اندازه عادی باشد.

دقت کنید، زمانی که لباس مجلسی بلند خود را برای کوتاه کردن نزد خیاط می برید. حتماً کفشی که می‌خواهید با آن لباس بپوشید را هم ببرید. تا اندازه‌گیری بلندی آن دقیق تر  انجام شود.

  1. رنگ لباس مجلسی

توجه به رنگ پوست‌تان جزو گزینه‌های مهم انتخاب لباس است. بنابراین زمانی که به مرحله انتخاب رسیدید سعی کنید بهترین انتخاب را نسبت به رنگ پوست خود داشته باشید. معمولا  رنگ‌های تیره به پوست‌های روشن می‌آید. و رنگ‌های روشن به پوست‌های تیره‌تر می‌آید و از این طریق می‌توانید بیشتر جلب توجه کنید.

ست مجلسی زنانه

  1. توجه به رسمی یا غیر رسمی بودن مجلس

حتما موقع انتخاب و پوشیدن لباس مجلسی به مناسبت و رسمی بودن یا نبودن مهمانی توجه کنید. معمولا در مراسم رسمی لباس‌های بلندتر و پوشیده‌تر مناسب هستند. ولی برای مراسم غیررسمی می‌توان هر نوع لباسی را انتخاب کرد.

اشتباهی که بعضی از اشخاص مرتکب می‌شوند این است. که هرچه مهمانی رسمی‌تر باشد‌، زرق‌وبرق لباسشان را بیشتر و آرایش مو و صورت را غلیظ‌تر می‌کنند. این نکته مهم را یادتان نرود که شما با انتخاب یک لباس ساده و پوشیده هم می‌توانید جلب توجه کنید و صورت زیبا و لبخندتان را به رخ بکشید.

  1. انتخاب اکسسوری های لباس مجلسی

اکسسوری‌ها هم جزو مهمی از لباس مجلسی هستند. اکسسوری‌ها شامل کیف و کفش، جواهرات، کمربند و … می‌شوند. باید بدانید هر اکسسوری مناسب با لباس مجلسی‌تان نمی‌باشد و اکسسوری مناسب را پیدا کنید.

به دنبال مرکز جلب توجه در لباستان باشید. اگر یک بالا پوش ساده است باید یک گوشواره یا گردنبند بزرگ بپوشید که جلب توجه کند. ولی اگر بالا پوش شما پر زرق و برق است. باید از اکسسوری‌ها کوچک استفاده کنید.

  1. قابلیت استفاده در مهمانی های مختلف

یک دامن مشکی کوتاه به دلیل اینکه در اکثر مهمانی‌ها می‌توانید آنرا بپوشید. ارزش پول خرج کردن را دارد. ولی یک لباس تمام قرمز رنگ بدلیل اینکه مناسب هر مهمانی نیست و آنرا نمی‌توان بدون جلب توجه بارها پوشید‌. ارزش پول خرج کردن ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *