لباسهای پاییزه برای آقایان خوش سلیقه کدامند؟7نکته کلیدی !

خوشتیپی دردسر داره

 

لباسهای پاییزه

همانطوی که هرفصل میوه یا عطر یا هر چیزه دیگری مخصوص به خود را دارد لباس نیز شامل این دسته میشود قبل از هرچیز دیگری من توضیحاتی را درباره نحوه انتخاب و نکاتی را که باید در ست کردن لباسهای پاییزه رعایت فرمایید خواهم داد.

لباسهای پاییزه

نکته اول:

اولین نکته در انتخاب مدللباسهای پاییزه توجه به سن است.بنابراین باید دقت داشته باشید لباسی که انتخاب میکنید متناسب باسنتان باشد.

نکته دوم:

دومین نکته این که شخصیت شما نیز در انتخاب لباستان موثر است.

نکته سوم:

نکته ی بعدی مربوط به منطقه یا شهری است که در آن زندگی میکنید مثلا لباساهای مربوط به هر قشری بایکدیگر فرق میکند اما در اینجا ما به معرفی لباسهای پاییزه میپردازیم.البته باید در نظر داشته باشید هرجایی لباس مخصوصی دارد. مثلا لباسی که برای رفتن به پیاده روی میپوشید با لباسی که برای مسافرت میروید متفاوت است.پس به این نکته نیز باید توجه کنید.

نکته چهارم:

ست کردن لباس به مدل مو شخص نیز بستگی دارد.بطوری که لباسهای اسپرتی را که میپوشید با موهایتان  هماهنگ باشد.

نکته پنجم:

در ست کردن لباس رنگ پوست شخص نیز مورد توجه میباشد.

نکته ششم:

نکته بعدی در این زمینه انتخاب لباسی است که اندازه تنتان باشد این نکته نیز قابل اهمیت است گرچه پوشیدن لباسهای بزرگ خوب است و حس راحتی به آدم دست میدهد در این مورد باید لباسی که انتخاب میکنید اندازه تنتان باشد.

نکته هفتم:

در انتخاب لباس باید لباسی که دوست دارید انتخاب کنید زیرا پوشیدن لباسهایی که از آن خوشتان می آیید به شما اعتماد به نفس میدهد.

در ادامه به معرفی ایده هایی در مورد ست کردنلباسهای پاییزه مردانه میپردازیم:

1.پیراهن . ژیله . کت:

شاید به نظرتان این مدل ست از مد افتاده باشد ولی به این نکته توجه داشته باشید که اگر شما بخواهید لباسی را بپوشید که هم شما را گرم نگه دارد وهم مجلسی و شیک باشد من این مدل را معرفی میکنم.شما میتوانید با توجه به سلیقه خود رنگی را برای این ست در نظر بگیرید.

2.ترکیب ست کت و شلوار و بلوز:

در اینجا شما میتوانید با یک تیر دو نشان بزنید اول اینکه یک تیپ اسپرت میزنید و دوم اینکه یک تیپ مجلسی میزنید. این در حالی است که رنگ کت و شلوار با رنگ بلوزخنثی کننده هم  باشد.شما متناسب با سلیقه خود میتوانید رنگی را انتخاب کنید.

3.تیشرت . پیراهن و ژاکت:

اگر شما به دنبال ستی میگردید که هم شیک و هم جذاب باشد من این نمونه را معرفی میکنم .اگر شما میخواهید این ست را بزنید ابتدا باید تیشرت رابپوشید چون ضخامت کمتری نسب به بقیه دارد وتیشرتی که انتخاب میکنید به صورت یقه گرد باشد. سپس پیراهن را از روی تیشرت پوشیده و دکمه های آن را باز بزارید و در ادامه ژاکت را تن کنید.

4.ترکیب شلوار لی با کتونی و بلوز:

در این مدل شما یک شلوارلی ساده با بلوزی که رنگ نزدیک به رنگ شلوار داشته باشد را انتخاب کنید و کتونی که باید بپوشید تک رنگ باشد.

5.ست سویشرت شلوار:

این مدل نیز زیبایی خاصی دارد شما متناسب با سلیقه خود رنگی را انتخاب کنید.

در این قسمت پیشنهاد میکنم تصاویری در این باره تماشا کنید.

لباسهای پاییزه برای آقایان خوشتیپ

لباسهای پاییزه برای آقایان خوشتیپ

لباسهای پاییزه برای آقایان خوشتیپ

لباسهای پاییزه برای آقایان خوشتیپ در ست کردن پاییزه

رنگ های مناسب فصل پاییز را می شناسید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *