5 نکته ی مهم که باید هنگام خرید شلوار جین سفید در نظر بگیرید!

من طرفدار انواع بسیار زیاد شلوار جین هستم . با نزدیک شدن به ماه های گرمتر و فصل تابستون علاقه ی من برای پوشیدن شلوار جین سفید بیشتر می شود . خرید شلوار جین سفید خیلی ارزشمند است چرا ؟! چون این نوع رنگ شلوار جین بسیار برای هوای گرم مناسب است . برای همین طی جتجو های من در اینترنت و بررسی انواع شلوار جین توانستم.به 5 نکته خیلی مهم برای خرید شلوار جین سفید دست یابم .

 

100٪ پنبه را انتخاب کنید و از ضخامت ان مطمئن باشید !

من پیشنهاد می کنم سراغ شلوار جینی بروید که از 100٪ پنبه ساخته شده و حداقل کشش داشته باشد. معمولاً کلمات “الاستان” یا “پلی” را مشاهده خواهید کرد ، که هر دو معمولاً از آنها دور شوید (درصد بسیار کمی از آنها خوب است).

شلوار جین سفید باید شیک باشد. با این حال، ممکن است در وهله اول متوجه این موضوع نباشید. از آنجا که همه شلوار‌های جین سفید از پارچه‌های با کیفیت بالا ساخته نشده است، بسیار مهم است وقتی که شلوار جین سفید را می‌پوشید، ضخامت آن را بررسی کنید. این موضوع به ویژه برای شلوار جین کشی، که اغلب از نخ پنبه نازک تری نسبت به جین‌های معمول تهیه می‌شوند، مهم است.

زیر این شلوار جین‌های سفید نازک، پارچه‌های لباس زیر ممکن است مشخص باشند؛ و این چیزی نیست که شما با آن احساس راحتی کنید. پس در هنگام پرو شلوار جین سفید، به پشت خود نگاه کنید و در آینه این نکته را چک کنید.

از آنجا که ممکن است تشخیص این مورد بسته به شرایط روشنایی برای شما دشوار باشد، ما به شما توصیه می‌کنیم که این بررسی را در نور طبیعی انجام دهید.

مهم نیست که شلوار جین سفید شما چقدر ضخیم است، برای اطمینان، در هنگام پوشیدن شلوار جین سفید، از لباس زیر سفید یا رنگ‌های روشن استفاده کنید.

پنهان کردن عیوب اندام در شلوار جین سفید

اگر شما جز دسته ی افراد لاغر و خوش اندام نیستید باید یادتون باشه که لباس های تیره شما را لاغر تر و جمع و جور تر نشان می دهد . برای همین ما پوشیدن لباس هایی با رنگ تیره در قسمت بالا تنه را توصیه نمی کنیم . اگه واقعا شلوار جین سفید را دوست دارید حتما به این نکته توجه کنید که برای ست کردن پراهن و مانتو ی  خود حتما از رنگ های روشن استفاده کنید یا سر تا پا تک رنگ سفید بپوشید . این جوری عیب و ایراد های بدن شما پوشیده می شود .

توصیه بعدی پوشیدن بالا پوش های بلند برای کسانی که شکم و پهلو بزرگی دارند است . با این استایل قسمت هایی که شما دوست ندارید مورد توجه دیگران قرار نمی گیرد و استایل فوق العاده ای شما خواهید داشت .

و هم چنین شما می توانید از شلوار های دمپا گشاد برای تناسب اندام شما بسیار مفید است و تناسب خوبی را با بالا تنه ی شما ایجاد می کند .

شلوار جین سفید متناسب با فرم اندام

سفید رنگ پر خطری در دنیای استایل است . چون می تواند عیب های اندام و بدن شما رو برجسته تر کند . طراحان لباس به شما برای حل این مشکل شلوار سفید نسبتا گشاد را معرفی می کند . شما می توانید بعد پوشیدن ان تغییر را در خود مشاهده کنید.

مطمئن شوید که شلوار جین سفیدی که انتخاب می‌کنید متناسب با فرم اندام شماست. این بدین معناست که چین و شکنی در کمر شلوار وجود نداشته باشد و در قسمت ران و باسن کاملا فیت باشد.

شلوار سفید برای زنانی که تناسب اندام فوق العده ای دارند گزینه واقعا خوبی برای پوشیدن است . البته توجه داشته باشید در شلوار های تنگ احساس راحتی نمی کنید برای همین زیاد به شما این مدل شلوار ها را توصیه نمی کنیم . شلواری را انتخاب کنید که در عین تنگ بودن شما را تحت فشار ندهد .

 

شستشوی شلوار جین سفید

اگر به پوشیدن شلوار سفید علاقه دارید، باید آن را پس از هر بار استفاده بشویید. نکته‌ای که در رابطه با شستشوی این شلوار وجود دارد این است که بهتر است از یک سفید کننده بر پایه اکسیژن استفاده کنید.

به هیچ عنوان شلوار سفید خود را همراه لباس های تیره خود در لباس شویی نندازید . با این کار پس از مدتی رنگ شلوار شما تیره می شود .

شلوار سفید یکی از المان های مهم در استایل تابستونی شماست ولی برای هر موقعیتی مناسب نیست . توصیه من به شما نپوشیدن این رنگ شلوار در پیک نیک است. چون ممکن است لکه هایی روی شلوار شما ایجاد شود که نتوانید ان را از بین ببرید .

انتخاب کفش مناسب

باری انتخاب کفش مناسب حتما به این دقت کنید که رنگ تیره ای نداشته باشد . مخصوصا اگر شما خیلی لاغر یا درشت اندام هستید . بهترین رنگ برای ست کردن با شلوار جین سفید پوشیدن.کفش هایی با طیف رنگی مانند استخوانی ، شتری یا کرم است .

کفش و صندل‌های پاشنه بلند، بهترین گزینه برای ست کردن با شلوار سفید هستند. شما قطعا دوست ندارید همراه با شلوار جین سفید خود کفش تخت بپوشید، مگر اینکه بلند قد باشید!

از پوشیدن کفش‌های سفید با شلوار سفید اجتناب کنید، چون قطعا دلتان نمی‌خواهد شبیه به یک”پرستار” به نظر برسید.

 

منبع: liveabout.com

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *