9 روش کاربردی برای بلند دیده شدن قد

هر اندامی که داشته باشید باید اصول لباس پوشیدن را بلد باشید. اگر لباسی را که متناسب با اندامتان نباشد را انتخاب نکنید هیکل شما را بد نشان میدهد. افرادی که قد کوتاهی دارند باید لباسی را انتخاب کنند که در قد بلند جلوه دادنشان تاثیر بگذارد. در این مطلب از دنیزیول نکته‌های کاربردی برای بلند دیده شدن قد را با شما بررسی خواهیم کرد. پس در ادامه همراه ما باشید…

بلند دیده شدن قد با مانتو کوتاه

با پوشیدن مانتوهای کوتاه کشیدگی پاها بیشتر نمایان شده و قدتان بلندتر دیده می‌شود. و با پوشیدن شلوار جذب به این کشیدگی بیشتر کمک می‌کنید.

بلند دیده شدن قد با لباس‌های مونوکروم

 

مونوکروم یک استایل محسوب می‌شود. در حقیقت استایل مونوکروم به معنای استایل کاملاً یکدست و یکرنگ می‌باشد. پوشیدن لباس‌های در یک طیف رنگی و یا هم خانواده رنگی برای شما یک استایل مونوکروم می‌سازد و این استایل باعث بلندتر دیده شدن شما می‌شود.

شلوار فاق بلند

پوشیدن شلوارهای فاق بلند و بالا بستن کمربند باعث بلندتر دیده شدن شما شود. می‌توانید از شلوارهای بلند و گشاد استفاده کرده و کفش‌های لژدار بپوشید.

ایجاد خطای دید در استایل

پوشیدن کفش همرنگ با شلوارتان باعث ایجاد خطای دید شده و پاهایتان را کشیده‌تر نشان می‌دهد.

بلند دیده شدن قد با لباس اورال

مدل لباس اورال، Overall یا سرهمی که با نام بیلرسوت نیز شناخته می‌شود، یکی از ترند‌های محبوبی است که در سال ۲۰۲۰ با تنوعی چشم‌گیر، جایگاه خاصی در بین بانوان پیدا کرده است. برش‌های چسبان‌تر این مدل لباس می‌توانند بهترین انتخاب برای افراد کوتاه قامت باشد. در میهمانی‌ها و مجالس پوشیدن اورال‌ها و پیراهن‌های بلند، شما را بلندتر از چیزی که هستید نشان میدهد. و سعی کنید از لباسهای اوور سایز و بزرگ دوری کنید.

کفش نوک تیز و پاشنه بلند

استفاده از کفش‌های نوک تیز، پاشنه بلند نوک تیز، لوفر نوک تیز، کتونی نوک تیز، چکمه‌های نوک تیز، باعث کشیده‌تر دیده شدن پاهایتان می‌شود.

استفاده از یقه اسکی

لباس‌های یقه ایستاده و یقه اسکی به دلیل کشیدگی خاصی که به فرم بدن می‌بخشد آیتم ضروری برای کمد کسانی است که دوست دارند کشیده‌تر دیده شوند.

حالت و آرایش مو

شما با تغییر دادن مدل و حالت موهایتان خواهید توانست قدتان را کشیده‌تر نشان دهید. کوتاه نگه داشتن مو در اطراف سر و حالت دادن مو در بالای سر، قد آقایان را کشیده‌تر نشان می‌دهد. بانوان نیز برای بلندتر دیده شدن می‌توانند موهای خود را بالای سرشان جمع کنند. خانم‌ها دقت کنند از ریختن موهایشان روی شانه خودداری کنند زیرا این کار اندام آنها را کوتاه و فشرده به نمایش می‌گذارد. رنگ، مش و هایلایت نیز از دیگر مواردی هستند که می­‌توانند به بلندتر دیده شدن کمک کنند.

لباس‌های راه راه عمودی

شما برای قد بلند دیده شدن میتوانید از لباس‌های راه راه عمودی استفاده کنید. در این روش خطای دید برای بیننده رخ میدهد و شما را از حالت عادی قدتان بلند‌تر نشان میدهد.

استفاده از اکسسوری

استفاده از اکسسوری‌هایی مثل کمربند نیز در بلند شدن قامتتان تاثیر میگذارد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *