لباس بچگانه و نکات کلیدی در خرید لباس برای کودکان

نکات کلیدی خرید لباس بچگانه

خرید لباس بچگانه کاری بسیار دوست‌داشتنی است . اما برای این خرید لذت‌بخش باید به نکاتی توجه داشت تا از مشکلاتی مثل سایز و جنس نامناسب هزینه زیاد و … جلوگیری کرد تا کودک شما راحت‌تر باشد و آرامش بیشتری داشته باشد . باید به این نکته توجه کرد که کودکان سریع قد می‌کشند بنابراین باید لباسی مناسب آن‌ها انتخاب کرد.

ما در فروشگاه آنلاین دنیزیول طیف گسترده‌ای از محصولات پوشاک و اکسسوری را برای شما عزیزان فراهم کرده‌ایم و شما می‌توانید با خرید اینترنتی پوشاک از ترکیه, بهترین محصولات را برای خود و عزیزان‌تان تهیه کنید .

محصولات ما شامل بهترین لباس‌های ترک و غیر‌ترک می‌باشد و شما عزیزان با جستجو در سایت حتما به پوشاک متناسب با استایل و هزینه خود, خواهید رسید.

نکاتی برای اینکه از خرید لباس برای کودکمان خرسند باشیم

لباسی با کیفیت مناسب تهیه کنید

به دلیل تکاپو و فعالیت زیاد بچه‌ها سعی کنید در انتخاب لباس به سراغ لباسی بروید که از کیفیت بالاتری برخوردار باشند.

هنگام خرید به ضخامت و قطر لباس توجه کنید. پارچه را به سمت نور بگیرید و اگر آن طرف لباس معلوم بود, با تردید در مورد خرید آن لباس فکر کنید. چرا؟ به دلیل اینکه احتمالا این لباس به دلیل فعالیت کودک یا به دلیل شستشو خیلی زود پاره می‌شود یا کیفیتش را از دست می‌دهد.

لطافت و نرمی لباس کودک دارای اهمیت زیادی است

کودکان و به خصوص نوزادان باید لباس‌های نرمی بپوشند که با لطافت پوستشان سازگاری دارد. معمولا بچه‌ها از لباس‌های زبر و خشن که اصطلاحا بدنشان را بخورد, خوششان نمی‌آید.

پارچه‌های نخی به دلیل لطافت بیشتری که دارند معمولا با پوست کودکان سازگارترند. در موقع خرید لباس گرم برای کودکان برای زمستان به این نکته توجه کنید که لباسی که می‌خرید نباید کرک‌وپشم پس بدهد.

دوخت لباس بچه چطور باید باشد؟

در موقع خرید لباس بچگانه با دقت درزها و دوخت پارچه را نگاه کنید. لباسی که درزش محکم نیست و دوخت پارچه آن از کیفیت کمی برخوردار است, قطعا بعد از چند بار استفاده و شست‌و‌شو  کیفیتش را از دست می‌دهد.

این نوع پوشاک زیر برای کودکان ممنوع است

لباس‌های دارای پارچه براق را استفاده نکنید.

با اینکه لباس های دارای تور گیپور و پارچه های براق بسیار جذاب هستند و کودکتان در آن شکل زیباتری دارد, اما با خرید این لباس پوست کودکتان دچار آسیب های مثل قرمز شدن و خارش میشود.

لباس‌های دارای بند استفاده نکنید

لباس‌هایی که دارای بند هستند را نخرید به دلیل اینکه کودکان به خصوص نوزادان ممکن است آن بند را بجوند یا بخورند یا حتی دور گردنشان قرار بگیرد.

خرید لباس‌های دارای زیپ‌ها و دکمه‌های خطرناک برای بچه ممنوع!

با اینکه دکمه‌های رنگی باعث زیبا شدن لباس کودک می‌شود, اما باید به محکم بودن دکمه‌ها هم توجه کنید. دکمه‌هایی که براحتی جدا شوند ممکن است کودک را دچار خفگی کنند.

هر از گاهی از محکم بودن دکمه‌های لباس مطمئن شوید و سعی کنید لباس‌هایی که دکمه فشار دادنی دارند بخرید. زمانی که لباس برای کودک‌تان می‌خرید حواستان به زیپ لباس هم باشد زیرا زیپ‌های پلاستیکی امنیت و دوام بالاتری دارند.

سر زیپ قسمت مهم و بعضا پرخطر لباس می‌باشد. سر زیپ پارچه برای لباس بچه‌ها مناسب‌تر است.

رنگ پوشاک کودک چگونه باید باشد؟

کودکان نمی‌توانند مراقب لباس و تمیزی آن باشند. پس بهتر است روی این مساله دقت کرده و لباس‌هایی تیره یا لباس‌های طرحداری که کثیفی را نشان نمی‌دهند, انتخاب کنید. اما برای نوزادان پیشنهاد می‌شود روزی یکبار لباسشان را عوض کنید.

لباس بچگانه

سبک لباس کودک باید راحت باشد

لباس کودک‌تان باید به شکلی باشد که پوشیدن آن راحت باشد. این مورد زمانی که می‌خواهید لباس کودک به خصوص نوزاد را تعویض کنید بیشتر بدردتان می‌خورد.

از لباس‌هایی با یقه‌ی تنگ و دکمه‌های بسیار و کوچک صرف نظر کنید. و به جای آن از لباس‌های کشدار و زیپ دار و یقه باز استفاده کنید.

ست لباس بچگانه

سایز بچه را داشته باشید

همراه بردن فرزند برای خرید سخت است پس بهتر است اندازه او را از قبل داشته باشید و با خیال راحت لباس بخرید.

البته با فروشنده هم برای تعویض احتمالی لباس شرط بگذارید. می‌توانید شلواری را که کمی برایش بلند است, انتخاب کرده و پایین آن را تا بزنید. اینکار هم مقرون به صرفه بوده و هم فاصله‌تان تا خرید دوباره لباس را افزایش می‌دهید.

برای نوزاد لباس با سایز بزرگتر تهیه کنید. زیرا اگر با سایز ماه فرزندتان لباس بخرید آن لباس بیشتر از 2 هفته قابل پوشیدن نیست.

ست لباس بچگانه

لباس‌های فصلی را با سایز بالاتری انتخاب کنید

چون کودکان پیوسته در حال رشد هستند در نتیجه در طول یکسال چند سانتی‌متر قدشان بیشتر می‌شود. پس اگر می‌خواهید مثلا کاپشن تهیه کنید بهتر است نیم سایز بالاتر انتخاب کنید که هر سال مجبور به تهیه لباس و هزینه کردن برای لباس نباشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *