عطر اورجینال ازعطر فیک رابا 9 نکته کلیدی تشخیص دهید.

9 نکته مهم که در خرید عطر و ادکلن باید به آنها توجه شود

خرید عطراورجینال همیشه یکی از دغدغه های مهم افراد بوده و هست. مخصوصا این که بعضی از فروشندگان عطرهای تقلبی را به جای عطرهای اورجینال با همان قیمت عطر اورجینال می فروشند و از این کار سود بسیار خوبی هم کسب می کنند.این سو استفاده آنها به این دلیل است که اکثر افراد راه های تشخیص عطر اورجینال را از عطر فیک نمی دانند، که با خواندن این مقاله به راحتی میتوان آن  را تشخیص داد.

نکته 1:بسته بندی

پوشش سلفونی عطر های اورجینال ضخیم اند و بسیار تمیز تا شده و چفت جعبه عطر هستند.پس با دیدن عطری که سلفون روی آن به خوبی چفت نشده و جنس آن نازک است بایدبه اصل بون آن شک کرد و بقیه مشخصات را بررسی کرد.

نکته 2:درز و لبه ها

اگر درز و لبه های جعبه نا مرتب و دارای ضایعات و چسب و اضافات دیگر باشد .بی شک آن عطر تقلبی است. درز و بسته بندی عطر های اورجینال غالبا بدون نقص و مرتب است.

نکته 3:مقوای داخل جعبه عطر

جعبه بسته بندی عطر های واقعی از مقوای با کیفیت است. طراحی آن به گونه ای است که عطر را از صدمه دیدن محفوظ کند. و بطری عطر را در جای خود بدون حرکت ثابت نگه دارد. رنگ آنها معمولا سفید هستند و نه متمایل به خاکستری.

نکته 4:برچسب ها و نوشته ها

در دایره طلایی جعبه عطر در تصویر سمت چپ نوک پیکانی که به سمت راست است، تیره تر از پیکانی است که به سمت چپ نشانه رفته است. اما اگر رنگ پیکان ها مانند جعبه سمت راست برعکس این حالت بود عطر داخل آنها تقلبی است.

یک روش دیگر مراجعه به سایت سازنده و بررسی این که آیا اطلاعات ارائه شده توسط وبسایت با اطلاعات روی جعبه همخوانی دارد یا خیر می باشد. حتی یک اختلاف هم نشان از تقلبی بودن آن دارد.

نکته 5: طراحی بطری عطر

حتما به طراحی بطری عطر توجه ویژه ای کنید. کوچکترین تفاوت ظاهری با عطر اورجینال می تواند نشانه دیگر تقلبی بودن باشد.

نکته 6: رنگ عطر

رنگ برند های اورجینال عطر معمولا کم رنگ است و در آنها خیلی از رنگ استفاده نمیکنند.اگر رنگ عطر تیره باشد نشان از تقلبی بودن آن دارد.

نکته 7:در بطری

توجه به در بطری هم میتواند به ما در تشخیص عطر فیک از واقعی کمک کند.

نکته 8: شماره سریال

شماره سریال عطر باید در بخش پایین عطر هک شده باشد و با برچسب چسبانده نشده باشد.

شماره سریال باید انتهای جعبه نیز هک شده باشد و با شماره سریال روی بطری همخوانی داشته باشد.

نکته 9: بطری عطر

جنس عطر های اورجینال بسیار با کیفیت و صاف و شفاف هستند. بطری عطر های فیک عموما کدر و زمخت و ناهموار اند.

روش های دیگر تشخیص عطر فیک از اورجینال

قیمت بسیار پایین عطر میتواند این شک را در ما به وجود آورد که شاید عطر فیک باشد.

اگر در وب‌سایت فروش اجناس دیدید که فروشنده‌ای مدعی است، عطری را هدیه گرفته اما آن را لازم ندارد، مراقب باشید. این فروشندگان معمولا به‌دنبال فردی می‌گردند که عطرهای اصلی را نمی‌‌شناسد و به‌راحتی گول می‌خورد؛ به این امید که بتوانند یک عطر تقلبی را به او بفروشند.

اگر می‌خواهید به‌روش اینترنتی عطر بخرید. ابتدا به فروشگاه‌ها و فروشنده‌های معتبر فروش عطر مراجعه کنید شکل و رنگ واقعی عطر را ببینید، تا بتوانید آن را با محصولی که قصد خرید آن را از اینترنت دارید مقایسه کنید.در این زمینه سایت دنیزیول میتواند بهترین انتخاب برای شما باشد به این دلیل که اجناس را مستقیما از برند های اورجینال ترکیه ای برای شما وارد خواهد کرد.تا با خیال راحت و با قیمت بسیار مناسب به خرید اجناس مورد نیاز خود بپردازید و از خرید خود راضی باشید.

توجه به نکات ذکر شده در بالا می تواند به خوبی شما را در تشخیص عطر فیک از اصل کمک کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *