نکات مهم و طلایی خرید آنلاین لباس کدامند؟(ادامه)

در مقاله قبل خواندیم که بر اساس چه معیار هایی بهترین فروشگاه آنلاین را انتخاب کنیم. حال به گام دوم ینی خرید آنلاین می رویم.

گام دوم:  اندازه گیری صحیح 

پس از انتخاب یک فروشگاه آنلاین لباس ، گام دوم این است. که برای انتخاب سایز مناسب لباس ، اندازه‌های خود را به‌طور دقیق بدانید . مهم‌ترین اندازه‌هایی که می‌بایست برای داشتن یک خرید آنلاین خوب ، از این فروشگاه‌های آنلاین بدانید بصورت زیر میباشد:

  • اندازه دور سینه
  • کمر 
  • دور باسن 
  • ندازه دقیق پاها

 پس در خرید لباس به‌صورت اینترنتی می‌بایست ابتدا حتما سایز خود را به درستی و با دقت اندازه‌گیری نمایید و به سایز همیشگی خود بسنده نکنید.

زیرا ممکن است سایز بندی در برند ها و جنس های مختلف متفاوت باشد . خصوصا اگر برند خارجی باشد باید به سایز بندی های بین المللی نیز توجه کنید تا دچار مشکل نشوید .

بنابراین می‌توانید به راهنمای سایزبندی لباس‌های هر برند خاص ، که در سایت خود آن برند و یا در فروشگاه‌های آنلاین لباس موجود است مراجعه نمائید. سعی کنید سایز خود را دقیقا زمان خرید لباس بگیرید ، تا دقیق ترین و درست ترین سایز شما باشد .

نکات مهم خرید آنلاین لباس مجلسی

نکته1

برای خریدن یک لباس مجلسی به دانستن جزئیات بیشتری درباره آن نیاز دارید. شاید خریداری یک لباس مجلسی از فروشگاه‌های آنلاین ، آن‌قدر که تصور می‌کنید کار سختی نباشد. و یک فروشگاه آنلاین لباس قادر باشد که گزینه‌های بیشتری برای سِت کردن این‌گونه لباس‌ها در اختیارتان بگذارد . نظیر کفش یا کیف یا اکسسوری مناسب لباس انتخابی شما .

نکته2

اگر قصد دارید لباس مجلسی خود را از فروشگاه‌های آنلاین بخرید ، فقط کافی است به جزئیات بیشتری توجه داشته باشید. که اطلاع از اندازه‌های دقیقتان یکی از آن‌هاست . جنس پارچه لباس مجلسی بسیار مهم است ؛ چراکه با توجه به آن می‌توانید بدانید که این لباس تا چه اندازه لطیف بوده و یا به چه میزان سنگین است .

نکته3

در خرید لباس مجلسی، اولویت با الیاف طبیعی است تا مصنوعی. علاوه‌‌بر این جنس پارچه، اطلاعاتی درباره مقدار براق بودن یا نبودن لباس در اختیارتان می‌گذارد. برای مثال چرم مصنوعی پلی اورتان، علاوه بر براق بودن از جمله لباس‌های گرم محسوب می‌شود. و یا اگر قصد دارید تا لباس‌ مجلسی شما از جنس ساتن باشد ، خواهید دانست که احتمالاً این لباس کاملاً براق خواهد بود .

نکته4

همانطور که میدانید بهترین و شکیل ترین لباس های مجلسی از برند های ترکی هستند و آوازه مرغوبیت آنها تا بیکران پیچیده است . پس برای انتخاب لباس مجلسی از فروشگاه دنیزیول (denizyol)  میتواند گزینه مناسبی باشد زیرا کالکشنی از برند های معتبر ترکیه ای در یک جا را به شما می دهد تا بتوانید با فراغ بال گستره ای از انتخابات را داشته باشید تا با خیال راحت خرید خود را انجام دهید .

گام سوم: به محض رسیدن کالا آن را بررسی و امتحان کنید

نکته ای که در این جا به وجود می آید این است که ، به محض تحویل گرفتن لباس یا کفش مجلسی خود ، می‌بایست آن را بپوشید تا اگر اندازه‌اش مناسب شما نبود آن را عوض کرده و یا به فروشنده بازگردانید. بنابراین ضروری است که موقع انتخاب فروشگاه اینترنتی آنلاین ، به دنبال سایتی باشید که تعویض یا مرجوعی کالا جزء خدماتش باشد. به این طریق می‌توانید اطمینان حاصل کنید که هزینه خود را برای خریدن کفش یا لباسی که ممکن است هرگز نپوشید ، به هدر نداده‌اید.

سخن آخر

شاید بپرسید که با توجه به بازار متنوع و گسترده لباس زنانه و دخترانه ، لباس مناسب برای خود یا عزیزانمان را از کجا می‌توانیم تهیه کنیم . همانطور که می‌دانید ، در خرید لباس و کفش ، دو مسئله بسیار اهمیت دارد:

1.قیمت کالا :

 همه ما به دنبال خرید وسایلی با قیمت مناسب هستیم. و معمولا از خرید کالاهایی که قیمت بسیار گران دارند ،  پرهیز می‌کنیم .

2.اصالت كال :

همچنین لازم است کالا از اصالت برخوردار باشد. زیرا امروزه شرکت‌های مختلفی دست به تولید کالاهای تقلبی زده اند که نمی‌توان آن‌ها را به راحتی از کالاهای اصلی تشخیص داد. و میتوانند به راحتی آن را به جای کالای اصل با همان قیمت کالای اصل به فروش برسانند . همانطور که پیش تر گفتیم از دیگر موارد مهم در خرید اینترنتی لباس ، ارائه سایزبندی مناسب از سوی سایت فروشنده است. که شما میتوانید با اطمینان خاطر از فروشگاه دنیزیول (denizyol) خرید خودرا داشته باشید

زیرا دو شرط اصالت و قیمت مناسب را به شما هدیه خواهد داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *