معرفی 6 برند معروف و لوکس پوشاک و اکسسوری در جهان

معرفی 6 برند معروف و لوکس پوشاک

هر برندی داستان خاص خود را دارد. نام یک برند قدرت جذب مشتری برای خرید از شرکت را دارد و از همین رو درست انتخاب کردن آن بسیار ضروری است، پس از پایان مرحله توسعه و تولید، این برند شرکت است که با محصولات و یا خدمات آن همراه می‌شود تا آنچه را که مشتریان می‌خواهند به آنان عرضه کند. ما در این بخش از آموزش‌های دنیزیول به معرفــی 6 برند معروف و لوکس پوشاک در جهان می‌پردازیم. در ادامه همراه ما باشید…

1. گوچی

این نام تجاری در سال 1921 توسط گوچیو گوچی در ایتالیا تاسیس شد. این برند در سراسر جهان برای کالاهای چرمــی با کیفیت عالی و سبک مد ایتالیایی مشهور است. گوچی به عنوان بهترین نام تجاری ایتالیایی در نظر گرفته شده است و در نمودار ایجاد شده توسط  INTERBrand که 100 تا از تاپ‌ترین برندهای سراسر جهان را لیست کرده است، برگزیده است.

2. لوییس ویتون

این برند مختص عینک آفتابی، کالاهای چرمــی، ساعت و کفش میباشد. ایران ناز، ال وی مونو که برای خودشناسی است و این برند را به نماد مجسمه تبدیل کرده است. میگویند این شرکت محصولات خود را به بالاترین قیمت در این صنعت به فروش می‌رساند که موید به این حقیقت است که درآمد سالانه آن به 2/7 میلیارد دلار می‌رسد.

3. فندی

درست مانند بسیاری از برندهای دیگر، فندی نیز کفش، پوشاک، اکسسوری، ساعت لوازم جانبی چرمی، کیف دستی زنانه و گوشواره طراحــی و تولید می‌کند. در حال حاضر فندی یکــی از لوکس‌ترین برندهای پوشاک است. این برند در سراسر دنیا بیش از 200 فروشگاه دارد و سود سالانه آن به 1/1 میلیارد یورو می‌رسد.

4. شنل

کوکو شنل به عنوان ظریف‌ترین و شیک‌ترین برند در مد لباس زنانه در نظر گرفته می‌شود. تولید بالای شنل در کالاهای لوکس، عطر، لباس و لوازم آرایشــی و خیلی چیزهای دیگر دارد. اغراق نیست اگر بگویم که شنل یکــی از شناخته شده‌ترین برندهای سراسر جهان است.

5. زارا

زارا یک برند پوشاک و زیور آلات است و کار خود را از شهر ارتشیو در گالیسیا آغاز کرد. برند لباس زنانه زارا را ناو سرفرماندهی گروه فروشگاه‌های زنجیره‌ای ایندیتکس محسوب می‌شود. کمپانی ایندیتکس یک مجموعه بزرگ نساجــی و طراحی اسپانیایی و بزرگترین گروه مد جهان است، که به غیر از زارا، مالک برندهای دیگری، مانند ماسیمو دوتی، پول اند بر، اویشو، اوترکه، استرادیواریس و برشکا نیز می‌باشد.

6. باربری

باربری یک نام برند لوکس بریتانیایــی است که همه چیز از عطر و لباس تا زیورآلات را تولید می‌کند. محصولات این برند دارای الگوی بسیار مشخصــــی است که توسط خانه مد در همه جا کپی شده است. درآمد این شرکت سالانه به 1 میلیارد دلار می‌رسد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *