ماندگاری عطر ؛ خوشبو ماندن در طول روز نکاتی دارد.

خوشبو بمان

ماندگاری عطر: نشان هرشخصی در ابتدای حضور در یک جمعی یا به هر حال سرکار یا هرجای دیگر عطر او میباشد . بسیاری از افراد با رایحه خوبی که از خود بجای میگذارند شناخته میشوند و این جزو خصوصیات خوب یک فرد محسوب میشود ؛ هر فردی به نوبه خود در طول روز دوست دارد رایحه خوبی از خود بجای بگذارد .

ما در این مقاله مطالبی را برایتان در مورد ماندگاری و انتخاب عطر مناسب و طریقه نگهداری آن خواهیم گفت در ادامه همراه ما باشید…

انتخاب عطر

انتخاب عطر مناسب:

بسیاری از ماها در انتخاب عطر اولین سوالی که به نظرمان میرسد این است که ماندگاری عطر تا چه زمانی طول میکشد ؟ در انتخاب عطر مناسب سعی کنید هر عطر انتخابی را به مچ دست زده و بلافاصله آن را بو نکنید ، زیرا عطر بعد از چنددقیقه رایحه اصلی خود را پخش میکند .

در انتخاب عطر مناسب نکته ای که دارای اهمیت میباشد ، مقدار مصرفی اسانس و ماده حامل(بیشتر الکل میباشد) و مواد افزودنی (این سه مواد تشکیل دهنده عطر هستند) درون عطر میباشد ، استفاده زیاد از الکل در عطر باعث زود تجزیه شدن عطر میگردد .

طریقه نگهداری عطر:

برای نگهداری عطر و ادکلن سعی کنید عطر درون بطری اصلی خود باشد با تعویض بطری عطر باعث وارد شدن هوا در بطری عطر شده و باعث زود از بین رفتن رایحه وتحت تاثیر قرار دادن ماندگاری عطر میشود .

برای نگهداری عطر آن را مستقیما در مقابل تابش خورشید یا جای مرطوب نگذارید زیرا اینکار باعث تبخیر مواد موجود در عطر میشود ، سعی کنید عطر را در جایی خشک و دور از رطوبت قرار دهید .

 

شما در فروشگاه دنیزیول با خرید اینترنتی لباس از ترکیه می‌توانید به طیف گسترده برند‌های اصل که در ترکیه موجود است دسترسی داشته باشید . محصولات ما شامل انواع لباس‌های‌ ترک و برند‌های ترک مثل ال سی وایکیکی(LC Waikiki) و … و همچنین سایر برندهای‌غیر ترک مثل زارا(Zara)و گپ(Gap) و … هست .

ماندگاری عطر

1.نقاطی از بدن برای پاشش عطر

عطر به رطوبت و گرما حساس بوده و واکنش نشان میدهد در نتیجه عطر را باید به نقاطی از پوست بزنید که این خصوصیات را داشته باشند . این نقاط مچ دست ، قسمت داخلی آرنج ، پشت زانو و گردن میباشد .

2.زمان مناسب برای استفاده از عطر

هنگامی که تازه از حمام درآمده باشید ، عطر بزنید زیرا جذب پوست میشود. و این یکی از نکات ماندگاری عطر است ، هنگامی که پوست بدنتان خشک باشد عطر زودتر از پوستتان میپرد .

3.پاشش عطر روی پوست

سعی کنید عطر را مستقیما روی پوستتان بزنید و از زدن عطر به پارچه و لباس خودداری کنید . اینکار باعث ماندگاری عطر میشود .

4.مچ هایتان را بهم نمالید

هنگام زدن عطر بر روی مچ دست ، مچ هایتان را بهم نمالید. زیرا اینکار باعث تجزیه مواد شیمیایی داخل عطر میشود ، سعی کنید عطر را به پوست خو اسپری کنید .

5.استفاده از وازلین و لوسیون های مرطوب کننده پوست قبل از عطر

قبل از استفاده از عطر به پوستتان وازلین بزنید. زیرا وازلین باعث ایجاد رطوبت در پوست میشود و این دلیل مناسبی برای ماندگاری عطر میباشد .

6.استفاده در طول روز

در طول روز مرتباً در هر چهار پنج ساعت از عطر استفاده کنید .

ما در این مقاله مطالبی را برایتان در مورد ماندگاری و انتخاب عطر مناسب و طریقه نگهداری آن گفتیم. انشالله که مطالب این مقاله براتون مفید واقع شه .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *