روانشناسی رنگ لباس برای مخاطبین خاص دنیزیول

روانشناسی رنگ لباس

هر رنگی درون خود رازهایی دارند و این رازها نشان دهنده شخصیت شما میباشد. ما در این مقاله توضیحی درمورد روانشناسی رنگ لباس برای شما عزیزان خواهیم گفت در ادامه همراه ما باشید…

رنگ زرد 

درخشان‌ترین رنگ، سر زنده و جلب توجه کننده بوده و یادآور قدرت است و بر خلاف آبی، هیچ عمقی از آن احساس نمی‌شود. کاملا بی پروا و برون گرا است. استفاده از لباس زرد سبب می‌شود که آرامش شما افزایش یابد. زرد طلایی، بسیار فعال و نافذ است و وقتی با قرمز ترکیب شود، احساسی از شادی و رضایت را در شخص پدید می‌آورد. زرد، رنگ محبوب علما و عرفا است.

روانشناسی رنگ لباس

رنگ طلایی 

طلایی از آن رنگ هایی است که موقع پوشیدنش باید احتیاط زیادی کنید چون رعایت نکردن تنها یک نکته ساده درباره این رنگ ممکن است ظاهرتان را زشت جلوه دهد. طلایی رنگ ثروت و قدرت است. تا جایی که می توانید سعی کنید این رنگ را با سایر رنگ ها از جمله سفید ترکیب کنید تا شیک تر شود و زیاد توی ذوق نزند.

رنگ یشمی

یشمی و زمردی دو تناژ نزدیک به هم و از زیرمجموعه رنگ سبز هستند. این رنگ ها نماینده اشرافیت، تمول مالی و قدرتمندی هستند. گاهی وقت ها این رنگ مورد استفاده آقایانی قرار می گیرد که سعی دارند روی بقیه نفوذ پیدا کنند. در صورتی که زمردی با طلایی ترکیب شود، تاثیرگذاری اش دو چندان خواهد شد.

رنگ آبی

شاید شما هم قبول داشته باشید، هیچ چیز آرامش بخش تر از دریا نیست. شن، تابش نور خورشید و از همه مهم تر آبی دریا حس آرامش دارد و باعث کاهش استرس می شود. کارشناسان دانشگاه یوتا نیز اعلام کرده اند حتی نگاه کردن به رنگ آبی موجب کاهش اضطراب می شود. انسان هایی که به دنبال آرامش هستند بیشتر به سمت انتخاب لباس های آبی کشش دارند.

روانشناسی رنگ لباس

رنگ بژ 

رنگ بژ رنگ سنگین و نشان دهنده اصالت است. رنگ بژ باعث احترام سایرین به شما شده و خانم ها با پوشیدن آن جدیت و زنانگی را با هم تلفیق خواهند کرد. این رنگ مناسب خانم های بیست و پنج سال به بالاست و رنگ مورد علاقه اکثر بازیگران و هنرمندان است. فصل های گرم سال برای پوشیدن بژ مناسب تر است.

رنگ سبز

جدا از دنیای مد و لباس. سبز ، رنگ صلح و دوستی و آرامش است. رنگی برخاسته از دل طبیعت که دیدن آن باعث احساس تازگی می شود. طیف های مختلفی از این رنگ وجود دارد اما در نهایت رنگ سبز نشان دهنده صلح طلبی شما خواهد بود. خانم های بالای سی سال بهتر است از این رنگ استفاده کنند ولی محدودیت سنی خاصی برای پوشیدن آن وجود ندارد، این رنگ مناسب برای تمامی فصول است.

روانشناسی رنگ لباس

رنگ نارنجی

شاد، سرحال، خلاق چند کلمه‌ای است که برای توصیف شما می‌توان از آن استفاده کرد. شما در ابراز احساسات خود هیچگاه مشکلی ندارید. شخصیت گرم و پذیرایی دارید که دیگران را به سادگی جذب می‌کند. نارنجی را با این استایل تجربه کنید. نارنجی را با رنگ‌های خاکی و طبیعی ست کنید یا برای ایجاد کنتراست آن را با لاجوردی بپوشید.

 

رنگ بنفش 

بنفش: رنگی غمگین و افسرده و مملو از وقار و دل فریبی را تداعی می‌کند. رنگ ملکه‌ها و محبوب بانوان مشکل پسند است.

  • روانشناسی رنگ بنفش به ما می گوید کسی که به این رنگ علاقه دارند اطرافیان را به خوبی تشخیص و قضاوت می کند و غالبا بهترین را در آنها یا استعداد نهان آنها در کسب موفقیت را می بیند.
  • معمولا درکار ها سروقت نیست، برایش زمان اهمیت زیادی نداشته و تمایل به تعویق انداختن کارها به بعدا دارد. 

 

 

روانشناسی رنگ لباس
روانشناسی رنگ لباس

رنگ سفید 

سفید سمبل آزادی، پاکی و خلوص، بی گناهی و سادگی ست. به همین دلیل خیلی از آدمها به هنگام شروع کار جدید یا تازه شدن فصلی به انتخاب لباس سفید روی می آورند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *