بلک فرایدی یا جمعه سیاه 2020 در ایران و دیگر کشورها

همانظوری که در مقاله قبلی گفتیم موضوع جمعه سیاه یا بلک فرایدی به آمریکا و جنگهای داخلی آن برمیگردد. از شروع جنگهای داخلی در آمریکا تا فروش استثنایی در آمریکا و جهان ، طیفی گسترده از فروش تمامی اجناس ، مورد فروش قرار میگیرد .

این روز در اکثر کشورهای جهان بصورت ویژه ای برگزار میشود و هرکشوری بسته به آداب و رسوم خود بلک فرایدی یا جمعه سیاه را برگزار میکنند.

دو دلیل اصلی گسترش جمعه سیاه

یک اینکه مردم در این روز به دلیل نزدیک بودن به سال نو میلادی خرید اجناس مورد نیاز عید و سال نو خود را با قیمت های ارزان و تخفیف های ویژه فروشگاه ها را به نحو احسن میتوانند انجام دهند . ایرانی ها نیز میتوانند به دلیل وضع موجود و دلایل اقتصادی و جابجایی قیمت دلار ، از این تخفیفات استفاده کرده و مایحتاج یا خرید عید خود را انجام دهند.

دوم اینکه فروشگاهها ، اجناس انبار شده قدیمی را با حاشیه سود های پایین فروخته و اجناس نو را برای سال جدید فراهم آورند .

جمعه سیاه در ایران

در کشور ایران این روز مصادف با آذر ماه است. در ایران طی چند سال اخیر فروشگاههای اینترنتی خرید و فروش خود را آغاز کرده اند. و با شروع جمعه سیاه تخفیفات ارزنده ای را برای مشتریان فراهم می آورند . شما در فروشگاه دنیزیول با خرید اینترنتی لباس از ترکیه می‌توانید به طیف گسترده برند‌های اصل که در ترکیه موجود است دسترسی داشته باشید . محصولات ما شامل انواع لباس‌های‌ ترک و برند‌های ترک مثل ال سی وایکیکی(LC Waikiki) و … و همچنین سایر برندهای‌غیر ترک مثل زارا(Zara)و گپ(Gap) و … هست.

بلک فرایدی

امسال آمار جمعه سیاه به چه صورت میباشد ؟

در این اوضاع که مریضی بر تمام جوامع حاکم است و تردد ها باعث انتقال بیماری میشود. و مردم در قرنطینه به سر میبرند ، با این حساب به نظرتان امسال آمار جمعه سیاه به چه صورت میباشد ؟  فروش محصولات به صورت حضوری در جمعه سیاه 2020 بسیار کم میشود. شاید تعداد کمی از فروشگاه ها با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی محصولات خود را بفروش برسانند . در این میان حضور فروشگاههای اینترنتی ، بیش از پیش مورد توجه قرار میگیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *