ایده های ست کردن لباسهای فصل گرم آقایان

ایده های ست کردن

خوش پوشی یکی از آدابی است که در ابتدای کار گویای شخصیت و سبک زندگی یک شخص است. رازهایی برای اینکه همیشه خوش پوش باشیم وجود دارد. ما در این بخش از دنیزیول قصد داریم چند نمونه از این ترکیب‌ها که برای فصول گرم است را باهم بررسی کنیم. پس در ادامه همراه ما باشید…

نکته

در ابتدای کار، انتخاب رنگ مناسب در سِت کردن لباس‌های فصول گرم سال اهمیت دارد. لباس‌های رنگ تیره بعد از هربار عرق کردن امکان سفیدک یا شوره زن را دارد. این در حالی است که شما برای ایجاد حس خوب پس از پایان یک روز کاری سخت، نیاز به لباس‌های رنگ روشن مانند؛ سفید، آبی، بنفش، طوسی و …دارید. در ادامه تعدادی از ایده‌های سِت کردن لباس مردانه را باهم بررسی خواهیم کرد.

ایده های ست کردن؛ پیراهن سفید_شلوار طوسی کمرنگ_کفش سفید:

استایل مردانه

نکته:

با در نظر گرفتن این دیدگاه که اکثر آقایان در حفظ و نگهداری لباس ضعیف عمل میکنند. که در واقع استفاده از رنگ‌های تیره لباس را برای دیر کثیف شدن لباس در نظر میگیرند. پیشنهاد می‌کنیم این دیدگاه را حداقل در این فصل گرم کنار بگذارید. و با پوشیدن لباسهای رنگ روشن از داشتن تیپی جذاب لذت ببرید.

برای استفاده‌های روزمره پیشنهاد می‌کنیم از این سِت رنگی استفاده کنید. زیرا هم از رنگ‌های خنک و هم از رنگ‌های روشن استفاده شده است. در این سِت رنگی قد فرد زیاد اهمتی در استایل وی ندارد. زیرا این ترکیب رنگ، در نگاه اول جذابیت بخصوصی دارد و هم از لحاظ قدی زیاد قابل تفکیک نیست.

ایده های ست کردن؛ ست پیراهن آبی کم رنگ_شلوار طوسی

ست شلوار پیراهن

برای داشتن یک ترکیب مناسب هم برای استفاده روز مره و هم برای محیط کار این سِت را پیشنهاد می‌کنیم. در این ترکیب نیز خصوصیاتی که در بالا گفته شد، گنجانده شده است، با این تفاوت که این سِت جدای از اینکه برای استفاده روزمره بکار میرود برای محیط کار نیز مناسب است.

پیراهن هاوایی با شلوار روشن

پیراهن هاوایی

پیراهن‌های هاوایی در انواع و اقسام طرح‌ها و رنگ‌های مختلف موجود است و برای پوشیدن آن، چه فصلی بهتر از تابستان؟ یک پیراهن طرح هاوایی خریداری کرده و آن را با یک شلوار رنگ روشن آزاد یا اورسایز همراه کنید. شما در این استایل هم می‌توانید تنها از یک پیراهن استفاده کنید، و هم می‌توانید در زیر پیراهن خود، یک تی‌شرت نازک سفید بپوشید.

 

شلوار جین و پیراهن مردانه:

شلوار جین

شاید در نگاه اول فکر کنید که پوشیدن پیراهن مردانه با شلوار جین مناسب نمی‌شود و حتما باید پیراهن‌های اسپرت و یا تی شرت پوشید؛ اما این سِت مردانه می‌تواند به شما ایده دهد.

 

ایده های لباس بهاره و تابستانه آقایان

 

1 2 3 4 5 6

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *