چهار نکته مهم درخرید لباس برای کودک که بایدبه آن توجه کنیم.

نکاتی در خرید لباس برای نوزادان:

ما در این مقاله سعی داریم شما را با یک سری نکات در مورد لباس دلبندتان آشنا کنیم . درخرید لباس کودک پیش از آنکه به جنس لباس فکر کنید باید به اینکه چه لباسی میخواهید بخرید فکر کنید .

نکته اول:

در مورد لباس کودکان مهم تر از شکل ظاهری لباس ، توجه به جنس آن از اهمیت بالایی برخوردار است زیرا پوست بدن کودک از حساسیت بالایی برخوردار است . پس بهتر است جنس لباس کودکان از نخ یا نخ پنبه باشد تا هم در هوای گرم عرق سوز نشوند و هم پوست لطیف آنها اذیت نشود .

 

نکته دوم:

به دنبال لباس هایی که غالبا بی کیفیت هستند و سرشار از مواد مضر در پارچه نظیر پلاستیک نباشید و سعی کنید لباس های با کیفیت را خریداری کنید. تا به نوزاد خود آسیب نزنید . سعی کنید لباس هایی را بخرید که در آنها از دکمه زینتی یا زیپ استفاده نشده باشد. زیرا این دو عنصر به احتمال زیاد کودک شما را اذیت خواهند کرد.

نکته سوم:

بهتر است پوشاک نوزادان با دکمه های چفتی باشد تا به شما این امکان رابدهد تا لباس را به آنها راحت تر بپوشانید . بهتر است این دکمه ها در جلوی لباس باشد تا در موقع خواب آنها اذیت نشوند . لباس نوزاد بهتر است آزاد باشد تا اذیت نشود بنابراین به دلیل مد و زیبا تر نشان دادن کودکتان با پوشاندن لباس تنگ او را آزار ندهید .

نکته چهارم:

حتما در استفاده از مواد شوینده برای لباس دلبندتان نهایت دقت را به عمل آورید. و در خرید مواد شوینده لباس کودکتان ولخرج باشید . زیرا مواد شوینده نامرغوب قطعا مشکلات حاد پوستی برای پوست لطیف نوزادتان به وجود خواهد آورد. و در مواقعی باعث مشکلات تنفسی هم خواهد شد . حتما توجه داشته باشید لباس کودکتان را حتما بسیار عالی آبکشی نمایید تا مواد شوینده باعث آسیب به اونشوند .

در ادامه همراه ما باشید…

شما در فروشگاه دنیزیول با خرید اینترنتی لباس از ترکیه می‌توانید به طیف گسترده برند‌های اصل که در ترکیه موجود است دسترسی داشته باشید . محصولات ما شامل انواع لباس‌های‌ ترک و برند‌های ترک مثل ال سی وایکیکی(LC Waikiki) و … و همچنین سایر برندهای‌غیر ترک مثل زارا(Zara)و گپ(Gap) و … هست .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *